کد خبر: 91722 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 اکتبر 2015 - 08:56

وقتی 100 بزرگتر از 200 است !!!

با نگاهی به واکنش رسانه‌ها به سفر هیأت دویست نفره روحانی به سازمان ملل و مقایسه آن با سفر کاروان 100 نفره احمدی نژاد در سال 91 به نیویورک می‌توان نتیجه گرفت که 100 بزرگتر از 200 است!!

به گزارش خوبان، به گواهی گزارشها و عکسهای موجود، در سفر روحانی به نیویورک اشخاصی از خانواده او و برادرش، همچون همسر حسین فریدون و ..، روحانی را همراهی می کرده اند.

اینکه تعداد همراهان روسای جمهور همواره زیاد بوده است و حداقل بالای 10 نفر محافظ به همراه دارند و همراهی خانواده ها هم عرف بين المللی است حرفی نیست اما با توجه به این خبر که در زمان احمدی‌نژاد برای همراهی صد نفر جنجال به پا شد و برخی در مجلس یقه درانی می کردند باید دید در برابر خبر همراهان 200  نفره روحانی، لاریجانی و عواملش و سایر اصولگرایان و اصلاح طلبان چه واکنشی نشان می دهند. آیا منتقد این عمل می شوند و  یا به سادگی از کنار آن می گذرند!

این معیار خوبی می شود برای قضاوت مردم!

نکته پایانی اینکه ما از سفر نامرسوم برخی اعضای خانواده رییس جمهور سابق به نیویورک حمایت نمی کنیم و اعتقاد داریم نباید هیچ رییس جمهوری به خود اجازه دهد اشخاصی را خارج از عرف دیپلماتیک کشور در سفرهای خارجی و از جیب بیت المال با خود همراه کند.

منبع: ماسال نيوز

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads