کد خبر: 89981 - تاریخ: شنبه، 19 سپتامبر 2015 - 13:36

حجت الاسلام عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام:

علت اصلی گستاخی صهیونیست ها سکوت کشورهای عربی است/ مسلمانان از ظرفیت عظیم حج بهره ببرند

امام جمعه خمام با بیان این که نظاميان وحشي رژيم غاصب صهيونيستي در اين روزها، شديدترين حملات خود را متوجه قبله اول مسلمين کرده ‏اند گفت: يكي از علتهاي اصلي و اساسي گستاخي صهيونيستها، سكوت و انفعال كشورهاي عربي است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام دوران دفاع مقدس را از افتخارات نظام برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس يادآور استقامت دلير مردان ايران اسلامي و تدبير شايسته رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام(ره) است.

 

وی با بیان این که ملت ما در دوران دفاع مقدس با همه وجود در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کرد گفت: صدام ملعون نه تنها در صدد تصرف بخشهاي وسيعي از سرزمين و منابع ايران اسلامي بود، بلکه به تحريک استکبار جهاني خواستار از بين بردن نظام اسلامي ايران نيز بود؛ چون اين انقلاب مي توانست بهترين الگو براي شيعيان عراق در جهت سرنگوني حکومت ظالمانه آنان باشد.

 

امام جمعه خمام با اشاره به ایام بازگشایی مدارس گفت: از روزهاي آينده وظيفه سنگين آموزش و پرورش براي آماده کردن مدارس جهت اداره دانش آموزان به منظور تعليم و تربيت صحيح اسلامي، شروع مي شود که اميدواريم کمک مؤثري براي خانواده ها در تربيت صحيح فرزندانشان باشد.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سالگرد شهادت زائرین خانه خدا در ششم ذی الحجه گفت: اگر امروزه مسلمانان از اين ظرفيت عظيم حج جهت نشان دادن قدرت خود به جهانيان بهره بگيرند، قطعا چشم زورگويان عالم را خيره خواهند ساخت.

 

به گفته امام جمعه خمام، جهان اسلام گرفتار مصيبت جريان هاي تحميلي جبهه استكبار يعني تكفير و داعش است.

 

حجت الاسلام عاشوری در ادامه با بیان این که نظاميان وحشي رژيم غاصب صهيونيستي در اين روزها، شديدترين حملات خود را متوجه قبله اول مسلمين و نمازگزاران مظلوم آن کرده ‏اند گفت: يكي از علتهاي اصلي و اساسي گستاخي صهيونيستها، سكوت و انفعال كشورهاي عربي است.

 

امام جمعه خمام در پایان خطبه ها با اشاره به ارتحال آیت الله خزعلی گفت: مرحوم خزعلی در اثر تقوا و ثبات ايماني که داشتند، هيچگاه حاضر نشدند از آبروي نظام وجهه اي براي خود درست کنند؛ بلکه حتي آبروي خودشان را هم براي کشور ، نظام و ولايت هزينه کردند. بيانيه ايشان راجع به اعلام برائت از فرزند ناخلفشان در جريان فتنه سال 1388 درس بزرگي براي همه انسانهاست که اگر برخي از خواص اين درس را آموخته بودند، کشور ما مجبور به پرداخت آن همه هزينه در آن فتنه شيطاني نمي شد.

 

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads