کد خبر: 89027 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 سپتامبر 2015 - 19:26

با اعلام نتایج نهایی کنکور 94؛

نفرات برتر کنکور در خمام و خشکبیجار در کدام دانشگاه پذیرفته شدند؟

با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 94 خیلی ها دوست دارند بدانند که نفرات برتر کنکور سراسری در خمام و خشکبیجار در کدام رشته و دانشگاه پذیرفته شده اند.

به گزارش خوبان: با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 94 خیلی ها دوست دارند بدانند که نفرات برتر کنکور سراسری در خمام و خشکبیجار در کدام رشته و دانشگاه پذیرفته شده اند.

شمیسا کاس پور با رتبه ۸۴ در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک که علاقه مند بود در رشته عمران دانشگاه شریف یا دانشگاه تهران و یا رشته برق در یکی از این دو دانشگاه پذیرفته شود، در رشته برق دانشگاه امیر کبیر تهران پذیرفته شد.

 

شمیسا کاس پور

 

میثم حمداوی با رتبه 22 در گروه آزمایشی علوم انسانی که علاقه مند بود در رشته حقوق دانشگاه تهران یا شهید بهشتی پذیرفته شود در رشته حقوق دانشگاه گیلان قبول شد.

 

میثم حمداوی

 

مریم نادری با رتبه 17 در گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شاید تنها کسی است که به خواسته خود رسید و در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شد.

 

مریم نادری

 

با آرزوی موفقیت برای این دانشجویان جدید، امیدواریم در سال های آتی شاهد موفقیت های بیشتری در بین دانش آموزان خمامی، خشکبیجاری و لشت نشائی باشیم.

انتهای پیام/94


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads