کد خبر: 87612 - تاریخ: چهارشنبه، 26 آگوست 2015 - 15:07

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت:

شر انگلیس همیشه بیشتر از خیرش بوده/ بریتانیا باید با تغییر رفتار گذشته ننگین خود را جبران کند

حجت الاسلام کیماسی گفت: بازگشایی سفارت خانه فرصتی است برای دولتمردان معاند انگلیسی که حسن نیت خود را به مردم ایران نشان دهند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام احمد کیماسی، نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که کیماسیبا توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از نفوذ کشورهای غربی در کشور، آیا بازگشایی سفارت انگلیس به معنای باز کردن راههای نفوذ نیست، اظهار داشت:

مردم ایران کشور انگلستان را با نام استعمارگر پیر می شناسند و هیچ کشوری مثل انگلیس به ملت ایران خسارت نزده است یعنی همیشه شرش بیشتر از خیرش بوده است. لذا این انگلیس است که باید با تغییر رفتار گذشته ننگین خود را جبران کند. بازگشایی سفارت خانه فرصتی است برای دولتمردان معاند انگلیسی که حسن نیت خود را ( اگر داشته باشند) به مردم ایران نشان دهند.

امام خمینی (ره) به خوبی این ها را می شناخت. فرمایش ایشان به معنای عدم رابطه سیاسی نیست. بلکه همان گونه که حضرت آقا فرمودند جلوی نفوذ فرهنگی- سیاسی- اقتصادی استکبار و خارجی ها به بهانه برجام باید گرفته شود.

وزیر خارجه انگلیس در یک مصاحبه گفته بود که ایران باید در مورد اسرائیل تجدید نظر کند. این ها آن چیزی است که امام نسبت به آن ها هشدار داده بود که مبادا تسلیم اراده سیاسی مستکبرین شرق و غرب شویم.

 

انتهای پیام/62


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads