کد خبر: 86918 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آگوست 2015 - 22:47

فرماندار رشت در مراسم تودیع و معارفه بخشدار خمام:

جا به جایی «استقامتی» تصمیمی استانی است/ برای «مسچیان» آرزوی توفیق دارم

مهدوی گفت: امروز به اینجا آمده ام تا از استقامتی تشکر کنم به عنوان یک مسئول از مسئول دیگر و آمده ام تا بگویم خدا قوت آقای استقامتی و خدا اجر دهد و ان شا الله هر جا هستی موفق و موید و منصور باشی.

به گزارش خوبان: سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خمام ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک هفته کرامت گفت: یکی از سخت ترین کارها برای یک مسئول این است که کسی را از جایی به جای دیگر منتقل نماید. دلم می خواهد از آن فرار کنم و اگر چاره داشتم این کار را امروز بر دوش آقای وارسته می گذاشتم اما دیدم که بی ادبی است که من خدمت یک نیروی زحمتکش و پرتلاش که سالیان سال زحمت کشیده نیایم و تشکر نکنم.

 

فرماندار رشت افزود: آقای استقامتی در مسائل اجرایی فوق العاده نیروی پرتوانی است و جا به جایی ایشان ارتباطی به موضوعی که برخی از عزیزان مطرح کرده اند نداشته است. این جا به جایی تصمیمی استانی بوده و ان شاالله از وجود آقای استقامتی مطابق شان و منزلت ایشان استفاده خواهیم نمود.

 

مهدوی ادامه داد: دوستان شاهد هستند که چه شب هایی زیادی بنده در کنار آقای ذاکر استقامتی در بازدید از مزارع در خدمت کشاورزان بودیم و ایشان صادقانه پای کار بوده اند و من مطمئنم که مردم بخش خمام نیز از آقای استقامتی شاکرند.

 

فرماندار رشت با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات گفت: ساختار دولت ها تغییر می کند و همه ما سوار یک کشتی هستیم و سکان دار کشتی ما انسانی فرزانه، دانشمند و رهبری گرانقدر می باشند و مقصد ما هم مشخص است و راه رسیدن به این موضوع به مدیران اجرایی سپرده شده. مدیران در خصوص نحوه رسیدن اختلاف نظر دارند و این اختلاف نظر را به دست مردم می سپارند تا مردم انتخاب کنند. به همین جهت یک زمان عزیزان اصول گرا ما حاکمیت داشتنئد و یک زمان اصلاح طلبان.

 

تودیع و معارفه بخشدار خمام9

 

وی با بیان این که بسیاری از تغییرات با بینش های خاصی انجام می شود گفت: جابجایی « حسین ذاکر استقامتی» دلیل بر ضعف و ناتوانی وی نیست. خداوند بابت زحماتی که در خمام کشیده ان شا الله به ایشان اجر دهد.

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه « علیرضا مسچیان» هیچ فرقی با « حسین ذاکر استقامتی» ندارد گفت: همه این عزیزان جز فرزندان انقلاب هستند. نباید فرزندان انقلاب را به جهت اختلافات فکری از هم مجزا کرد.

 

مهدوی گفت: مدیریت در نظام جمهوری اسلام امانتی است که به دست یکی سپرده می شود. ما در چارچوبی که نظام معین کرده باید سیاست های نظام را پیش ببریم و امانتدار خوبی  باشیم. اصل مسئولیت چیزی جز بار سنگین امانت داری مردم نیست.

 

فرماندار رشت اضافه کرد: آن چیزی که در پایداری انقلاب بعد از عنایت خداوند و رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری موثر است، پایداری خود مردم است.

 

مهدوی گفت: امروز به اینجا آمده ام تا از استقامتی تشکر کنم به عنوان یک مسئول از مسئول دیگر و آمده ام تا بگویم خدا قوت آقای استقامتی و ان شا الله هر جا هستی موفق و موید و منصور باشی.

 

وی اضافه کرد: برای آقای مسچیان هم آرزوی توفیق داریم و ارزیابی عملکرد ایشان را به یک سال آینده واگذار می کنیم تا ببینیم آیا توانسته راه آقای استقامتی را ادامه دهد یا خیر و آیا توانسته رضایت مردم خمام را جلب کند یا خیر.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads