کد خبر: 86536 - تاریخ: جمعه، 14 آگوست 2015 - 19:36

امر به معروف در جامعه رنگ باخته است/

امام جمعه خمام: دامنه بی حجابی هر روز گسترده تر می شود

حجت الاسلام عاشوری گفت: امروز در جامعه اسلامي ما امر به معروف و نهي از منکر رنگ و بوي خود را باخته است؛ آحاد جامعه اسلامي امر به معروف و نهي از منکر نمي کنند، بلکه از عامل به اين فريضه الهي هنگام عمل، حمايت هم نميکنند! چرا؟! پاسخ اين چراها را بايد در عدم اشاعه فرهنگ ناب اسلامي جست وجو کرد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام با بیان این که مسئله «حجاب» عملاً در سالهاي اخير دستخوش مستقيم تهاجم فرهنگي قرار گرفته و نگراني همه مؤمنين را به همراه داشته است گفت: هر روز دامنه بد حجابي بلکه بي حجابي گسترده تر مي شود تا جايي که شاهد آثار زشت و پست آن در جامعه اسلامي هستيم و خانواده هاي مسلمان، از اين پديده شوم نگرانند.

 

وی افزود: امروز در جامعه اسلامي ما امر به معروف و نهي از منکر رنگ و بوي خود را باخته است؛ آحاد جامعه اسلامي امر به معروف و نهي از منکر نمي کنند، بلکه از عامل به اين فريضه الهي هنگام عمل، حمايت هم نميکنند! چرا؟! پاسخ اين چراها را بايد در عدم اشاعه فرهنگ ناب اسلامي جست وجو کرد.

 

امام جمعه خمام با اشاره به میلاد حضرت معصومه (س) در اول ذیقعده گفت: حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) دختر ارجمند امام موسي کاظم(عليه السلام) است که در ميان معصوم زادگان پس از زينب کبري(سلام الله عليها) فاضل ترين زن به شمار مي روند.

 

به گفته حجت الاسلام عاشوری،  امامزاده ها کانون فرهنگ ديني هستند، و مقبره هايشان از شعائر ديني ماست.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به مقام حضرت معصومه (س) گفت: اين بانوي مخدّره در ميان فرزندان حضرت امام موسي کاظم (عليه السلام) بعد از امام رضا(عليه السلام) از حيث علم و اخلاق، والاترين مقام را داشت و يکي از اولياي الهي به شمار مي رود.

 

خطیب جمعه خمام در ادامه به سالروز شکست اسرائیل غاصب از حزب الله لبنان در سال 85 اشاره نمود و گفت: گرچه هنوز بخشي از سرزمين هاي لبنان در اشغال رژيم صهيونيستي است، ولي آنها از ترس حزب الله، ديگر هرگز جرأت حمله به لبنان را ندارند. و امروز حزب الله لبنان به حدي از قدرت و امکانات رسيده است که صهيونيست ها به هيچ وجه جرأت تجاوز مجدد به لبنان را ندارند.

 

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نگران
     | 2015/08/16 - 18:44
    پاسخ

    با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه
    برید جلو فساد و بگیرید سفره خانه ها و یخ بهشت فروشیهای خمام و….گناه و بی حیایی رو به حد اعلی رسونده
    با حرف زدن درباره امر به معروف هیچ چیزی درست نمیشه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads