کد خبر: 85071 - تاریخ: جمعه، 24 جولای 2015 - 19:35

حجت الاسلام عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام:

وهابیت؛ زائیده توطئه استعمارگران/ نماز جمعه اهرم قوت نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه خمام گفت: وهابیان از هر ابزار و وسيله اي براي مبارزه با اسلام ناب، استفاده مي کنند و تمام سعيشان به اين است که متدينين را به جان هم بيندازند و برايشان اسلام و مسيحيت هم فرقي نمي کند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام با بیان این مطلب که نمازجمعه هميشه اهرم قوّت و قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران و رهبري آن بوده است گفت: خطبه هاي نمازجمعه بايد به گونه اي باشد که به نظام قوّت ببخشد و معارضين نظام را نا اميد کرده و دنباله آنها را قطع کند.

 

امام جمعه خمام افزود: منصب نمازجمعه يک منصب حکومتي است و در اصل متعلّق به به امام زمان(عج) است.

 

دکتر عاشوری در ادامه پنجم مرداد ماه سالروز عمليات افتخارآفرين مرصاد در منطقه اسلام آباد غرب در سال 1367 را گرامی داشت.

 

خطیب جمعه خمام با اشاره به سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع به دست وهابیون در 92 سال پیش گفت: وهابی ها خود را پيروان محمدبن عبدالوهّاب مي دانند و بدعت هاي زيادي را وارد دين اسلام کرده اند. درحاليکه پيامبر اسلام(ص) در وفات فرزندش ابراهيم، مدتها گريه مي کرد و براي شهداي احد، مجالس عزاداري برپا مي نمود.

 

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: 92 سال قبل نيز در چنين روزي به فتواي فقهاي وهّابي، قبور تمام بزرگان اسلام را در حجاز، ويران کردند. فقط قبر پيامبر اسلام(ص) آن هم بخاطر ترس از خشم عمومي مسلمين مستثني شد.

 

امام جمعه خمام با بیان این مطلب که بسیاري از علماي اهل سنت هم، وهابيّت را قبول ندارند و آن را مذهبي افراطي و خشن مي دانند اظهار کرد: وهابيت نيز همچون بهائيت و القاعده و داعش و طالبان، زائيدة توطئه هاي استعمارگران است.

 

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: وهابیان از هر ابزار و وسيله اي براي مبارزه با اسلام ناب، استفاده مي کنند و تمام سعيشان به اين است که متدينين را به جان هم بيندازند و برايشان اسلام و مسيحيت هم فرقي نمي کند.

 

انتهای پیام/82


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads