کد خبر: 84973 - تاریخ: چهارشنبه، 22 جولای 2015 - 16:27

فرمانده سپاه قدس گیلان در خمام:

بسیج عامل ثبات و پیشرفت کشور

سردار عبدالله پور گفت: به اعتراف دشمنان اگر بسیج نبود این انقلاب تا به امروز نمی توانست دوام پیدا کند. امروز بسیج عامل ثبات و پیشرفت کشور می باشد. اگر امروز بسیج به هر دلیلی منحل شود انقلاب از بین می رود و کسی نمی تواند این انقلاب را نگه دارد.

به گزارش خوبان: سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار فرماندهان بسیج خمام با اشاره به اهمیت موضوع بسیج گفت: موضوع بسیج که امام (ره) آن را شجره طیبه نامیدند و امروز هم حضرت آقا معتقدند که کلید طلایی حل مشکلات کشور توسط بسیج باید انجام شود.

وی افزود: به اعتراف دشمنان اگر بسیج نبود این انقلاب تا به امروز نمی توانست دوام پیدا کند. امروز بسیج عامل ثبات و پیشرفت کشور می باشد. اگر امروز بسیج به هر دلیلی منحل شود انقلاب از بین می رود و کسی نمی تواند این انقلاب را نگه دارد.

سردار عبدالله پور در ادامه به مصاحبه تلویزیونی یکی از ژنرال های رژیم صهیونیستی در ۱۲ سال پیش اشاره کرد که گفته بود: ما دیگر مشکلی با ایران نداریم و طی عملیاتی ایران را از بین می بریم. وی در پاسخ به این سوال که مگر ایرانی ها نتوانستند ۸ سال جنگ را با پیروزی پشت سر بگذارند حالا چه طور شما چنین ادعایی دارید گفت: اشتباهی را سپاه انجام داده و ما الان به ایران حمله کنیم این کشور شکست خواهد خورد و اشتباه آن این است که گردان های خود را از سرباز پر کرده است. این ها بسیج را رها نموده و گردان های رزم خود را از سرباز پر نمودند و الان با ایران برخورد کردن خیلی راحت تر است. این رویه فوراً اصلاح و گردان های امام حسین (ع) به شکل جدید طراحی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارزش گردان های امام حسین (ع) گفت: ما در حال حاضر حدود ۶۰۰ گردان امام حسین (ع) داریم. اما در زمان جنگ کلاً سپاه ۱۶ لشگر بیشتر نداشت یعنی ما در طول جنگ از ۱۶۰ گردان بیشتر نتوانستیم سازماندهی کنیم. اکنون قدرت دفاعی سپاه به حدی بالا رفته که کشورهای همسایه که جرات تجاوز به ایران را ندارند.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: با این که گردان های امام حسین (ع) دارای مشکلاتی است، اما همین گردان توانسته امنیت دفاعی جمهوری اسلامی را تضمین نماید.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در اوایل دهه ۷۰ مبنی بر توجه به تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: ده سال گذشت و برخی از مسئولین ما بعد از اعتراف آمریکایی ها و اروپایی ها پذیرفتند که به ایران تهاجم فرهنگی شده است. تا حضرت آقا می فرمود کسی باور نداشت اما وقتی خودشان اعلام کردند که ما به ایران تهاجم فرهنگی کردیم تازه برخی ها پذیرفتند.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: بعد از این ۱۰ سال حضرت آقا شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را مطرح نمودند. ناتوی فرهنگی یعنی شرق و غرب دست به دست هم داده اند تا این انقلاب را از بین ببرند. ما در حوزه فرهنگی با کل دنیا در حال جنگ هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: اخیراً هم رهبر معظم انقلاب فرمودند رخنه فرهنگی رخ داده است. یعنی بسیاری از مسئولین ما دیگر هیچ اعتقادی به حکومت دینی و احکام اسلام ندارند.

سردار عبدالله پور گفت: دشمن در جنگ فرهنگی خیلی از ارزش ها را تغییر داد الان تا شما می خواهید امر به معروف کنید خیلی از خودی ها اعتراض می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که در حال حاضر ۲۰ شبکه تلویزیونی داریم که اگر در کنار هم گذاشته شود ۱۰ –  ۱۱ شبکه بیشتر نداریم. صداو سیما اعلام کرده دیگه بودجه برای تامین این ۲۰ شبکه ندارد و اگر کمک نشود مجبور می شود یکی یکی این شبکه ها را تعطیل کند. در حالی که غرب برای کشور ما ۱۲۵ شبکه تلویزیونی راه اندازی کرده و با تحلیل های مختلف، ذائقه مردم ایران را تشخیص داده و دقیقا در همان مسیر برنامه سازی می کنند.

سردار عبدالله پور با بیان این که ساختار این سازمان ها طوری طراحی نشده که بتواند در مقابل هجمه دشمن مقاومت کند گفت: در این فضا رهبر معظم انقلاب خواستند که سپاه و بسیج بروند و با تهاجم فرهنگی مقابله کنند و اینجاست که ما پی به اهمیت بسیج می بریم .

انتهای پیام/۸۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads