کد خبر: 82768 - تاریخ: جمعه، 26 ژوئن 2015 - 16:44

امام جمعه خمام در خطبه های نماز جمعه:

قوه قضاییه با سلامت و کارآمدی خود پیام آور عدالت برای مردم است/ اعتیاد؛ سلاح برنده دشمن در مبارزه با جمهوری اسلامی/ آمریکا سردسته کفار است

حجت الاسلام عاشوری گفت: قوّة قضائيه‌ در کنار قوة مجريّة و قوة مقنّنة ، يکي از ارکان نظام اسلامي مي‌باشد و با سلامت و کارآمدي خود پيام‌آور عدالت براي مردم است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین دکتر عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: هفتة قوّة قضائيه مزيّن به نام 72 تن از شهداي صاحب منصب انقلاب اسلامي ايران مي‌باشد. پست‌هاي اداري در نظام اسلامي ما مطهّر و معطّر به خون شهداست. يعني اصل و اساس جمهوري اسلامي با ايثار و شهادت بنا شده است.

 

وی با بیان این مطلب که اساس حكومت بر مبناي احقاق حق و گسترش عدالت است گفت: پيامبر اسلام(ص) فرمودند: «حکومت با کفر باقي مي‌ماند، ولي با ظلم باقي نمي‌ماند.»

 

خطیب نماز جمعه خمام افزود: قوّة قضائيه‌ در کنار قوة مجريّة و قوة مقنّنة ، يکي از ارکان نظام اسلامي مي‌باشد و با سلامت و کارآمدي خود پيام‌آور عدالت براي مردم است.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به پنجم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، موضوع مواد مخدر را  يکي از بزرگترين بحران هاي جهاني نامید که تمامي کشورهاي دنيا را درگير خود کرده است و تصریح کرد: سود سرشاري که مافياي مواد مخدر از اين راه غيرقانوني و ضد بشري بدست مي آورند، در حد سود فروش اسلحه براي کشتار مردم است که هر دو در جهت نابودي انسان و انسانيت بکار مي روند.

 

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای صدور مواد صنعتی خطرناک به داخل ایران گفت: جمهوري اسلامي ايران که در جريان مبارزه با مواد مخدر، تحسين جهانيان بويژه مجامع رسمي بين المللي خصوصاً سازمان ملل متحد را برانگيخته است، مورد حسادت آمريکاي جنايتکار واقع شده و او تمام سعي خود را مبني بر صدور مواد مخدر صنعتي خطرناک به داخل کشورمان به کار مي گيرد تا ايران را از يک کشور مدعي مبارزه با مواد مخدر، به يک کشور متهم از حيث فراواني مواد مخدر و تعداد زياد معتادان، تبديل کند.

 

به گفته عاشوری، امروزه اعتياد، سلاح برنده دشمن در مبارزه با جمهوري اسلامي ايران است.

 

امام جمعه خمام به راهکارهای مقابله با گسترش استعمال مواد مخدر در کشور اشاره نمود و اظهار کرد: حداقل بايد هر فردي مراقب خانواده خودش باشد تا اين بلاي خانمانسوز از جامعه اسلامي ما رخت بر بندد. در درجه اول خودشان بايد سعي کنند تا از تسلط شيطان خارج شوند آنگاه ديگران هم کمکش کنند. معتاد را به حال خود گذاشتن، بزرگترين کمک به شيطان است.

 

حجت الاسلام عاشوری در ادامه خطبه ها با اشاره به پايان ضرب‌الاجل تعيين شده براي مذاکرات هسته‌اي گفت: در حالي به پايان ضرب‌الاجل تعيين شده براي مذاکرات هسته‌اي نزديک مي شويم که هنوز موارد اختلافي فراواني با غربيها باقي مانده است؛ و اين مسئله، رسيدن به توافق را بعيد مي نماياند. بر فرض اگر توافقي هم صورت بگيرد، هيچ تضميني بر زيرپا نگذاشتن آن از سوي آمريکا وجود ندارد! چون آمريکا سردسته کفار است و پيشوايان کفر هم اهل پيمان و توافقنامه نيستند.

 

خطیب نماز جمعه خمام در پایان گفت:  آمريکا فقط تا جايي به تعهدات خود پايبند مي ماند که منافعش را تضمين کند؛ و به محض اينکه احساس کند منافعش در خروج از پيمان است، ذره اي در شکستن آن ترديد نمي کند.

 

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads