کد خبر: 81198 - تاریخ: یکشنبه، 7 ژوئن 2015 - 16:32

توهین به عزت و غرور ملی تا کجا؟

پوشش زننده نماینده پارلمان اروپا در دیدار با رئیس مجلس خبرساز شد + عکس

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا و هیأت همراه در حالی روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند که برخی از اعضای پارلمان اروپایی، عرف دیپلماتیک را رعایت نکرده و با پوششی نامناسب در آن حاضر شدند.

اختصاصی خوبان خبر: رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا و هیأت همراه ظهر شنبه شانزدهم خرداد با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار در حالی صورت گرفت که برخی از اعضای پارلمان اروپایی، عرف دیپلماتیک را رعایت نکرده و با پوششی نامناسب در آن حاضر شدند.

نماینده زن پارلمان اروپا که گویی این جلسه را با میهمانی خصوصی اشتباه گرفته بود، با یک ساپورت کوتاه و تنگ و یک روسری که تنها بخشی از سر او را پوشانده بود، به دیدار علی لاریجانی رفت!

با توجه به سابقه قبلی هیئت های پارلمانی اروپا در ایران و اصرار این هیئت ها به زیر سوال بردن موازین مورد احترام نظام جمهوری اسلامی، به نظر می رسد جریان غربی، با یک برنامه ریزی دقیق، علاوه بر فشارهای وارده بر اقتصاد ایران همزمان به دنبال زیرسوال بردن غرور ملی و عزت ایرانیان است.

البته، حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری جالب در خصوص حجاب نامناسب هیئت اروپایی گفت: حجاب نامناسب این نماینده میهمان عامدانه و از سر شیطنت نبود و کوتاهی مسئولان امر در تفهیم موضوع رعایت حجاب کامل در دیدارها باعث شد تا این مسئله اتفاق بیفتد!

در تصویر دیگری، مردی از این هیئت را می بینیم که همراه با کوله پشتی با علی لاریجانی خوش و بش می کند. معلوم نیست چه چیز مهمی در این کوله پشتی است که او حاضر نشد آن را در هتل بگذارد و همراه خود به این جلسه رسمی آورد.

از آنجایی که این دیدار، آخرین دیدار هیئت های کشورهای اروپایی با مسئولین کشومان نخواهد بود، لازم است مسئولین محترم وزارت خارجه توجه بیشتری به شان و جایگاه بین‌المللی کشورمان داشته باشند تا اعتبار پاسپورت ایرانی بیش از این زیر سوال نرود.

 

پوشش زننده نماینده پارلمان اروپا 1 پوشش زننده نماینده پارلمان اروپا 2 پوشش زننده نماینده پارلمان اروپا 3

139403161550497165440254

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads