کد خبر: 79985 - تاریخ: جمعه، 22 می 2015 - 16:07

در خطبه های نماز جمعه خمام؛

حجت الاسلام عاشوری: رجب، شعبان و رمضان اوج عبادت بندگان صالح خدا/ برجستگی سپاه پاسداران در فکر و عقیده و ایمان است

امام جمعه خمام با اشاره به میلاد امام حسین (ع) در روز سوم شعبان گفت: اگر در آن روز اباعبدالله(ع) طلب ياري کرد و پاسخ شايسته‌اي نشنيد، ولي امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، افتخار پيروي از مکتب آن حضرت را دارد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام گفت: همان طور که سه ماه فروردين و ارديبهشت و خرداد، اوج کارهاي کشورزي است و کار در اين ماه ها، بيشترين حاصل را دارد، سه ماه رجب و شعبان و رمضان هم اوج عبادت بندگان صالح خداست و بيشترين ثواب را دارد.

 

وی با اشاره به میلاد امام حسین (ع) در روز سوم شعبان گفت: اگر در آن روز اباعبدالله(ع) طلب ياري کرد و پاسخ شايسته‌اي نشنيد، ولي امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، افتخار پيروي از مکتب آن حضرت را  دارد.

 

حجت الاسلام عاشوری افزود: برجستگي سپاه پاسداران در فکر و عقيده و ايمان، يعني عامل معنوي قدرت، است که در سراسر اجزاي آن جريان دارد. و دنيا از همين مي‌ترسد؛ چون هيچ سلاحي براي مقابله با آن ندارد.

 

 

امام جمعه خمام در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به سالروز تحريم اقتصادى ايران توسط آمريكا در سال 1359 اظهار داشت: يكى از مواهب بزرگ انقلاب و جمهورى اسلامى، حركت به‏ سوى رهايى از تمامى وابستگى‏ هاى اقتصادى درسطوح مختلف بود.

 

به گفته عاشوری، تا زماني که سازش کاران غرب گرا در اين مملکت حاکم بودند، جمهوري اسلامي ايران در هيچ عرصه اي پيشرفت نداشت. وی اضافه کرد: ولي هنگامي که آنها از سوي ملت و رهبري کنار گذاشته شدند، راه پيشرفت و پيروزي هموار گرديد و حماسه اي همچون آزاد سازي خرمشهر از دست بعثيان عراقي صورت گرفت و پس از آن بود که پيروزي ها يکي بعد از ديگري براي ملت ما حاصل شد.

 

خطیب جمعه خمام ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:  ما سالروز اين پيروزي بزرگ را گرامي مي داريم و همگي را به مقاومت و ايستادگي در مقابل زياده خواهي هاي استکبار غرب در زمينه مسائل هسته اي دعوت مي کنيم.

 

وی بیانات صریح مقام معظم رهبری را موجب قوی تر عمل کردن تیم هسته ای کشورمان در دفاع از خط قرمزهای کشور دانست و تصریح کرد: از طرفی این بیانات موجب ایستادگی در برابر زياده ‏خواهي هاي ظالمانه و بي‏ منطق دشمن است.

 

حجت الاسلام عاشوری در پایان خطبه ها با اشاره به تشکیل افسانه آمریکایی مبارزه با تروریسم گفت:  افسانه آمريکايي مبارزه با تروريسم از سال 2001 آغاز شد. ولي هر سال بر تعداد گروه هاي تروريستي و گستره فعاليت آنها افزوده شد. به طوري که در سال 2004 تعداد گروه‌هاي تروريستي 21 گروه بود و در 18 کشور فعال بودند. لکن اين تعداد 10 سال بعد به 41 گروه رسيده و حوزه اقدامات آنان نيز 24 کشور شده است.

 

وی اضافه نمود: اين امر نشان مي دهد که آنها براي ايجاد گروه هاي تروريستي بيشتر به منطقه آمده اند، نه براي مبارزه با آنها! حداقل ادعاي مبارزه آنها با گروه داعش اين واقعيت را اثبات مي کند.

 

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads