کد خبر: 79820 - تاریخ: چهارشنبه، 20 می 2015 - 15:19

4 پست جدید در آستانه تغییر!

سونامی تغییر مسئولین سیاهکل ربطی به انتخابات ندارد

پس از روی کار آمدن حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل، گزینه ها و یا بهتر بگوییم گزینه ای با حمایت یک گروه و برخی از افراد برای تصدی گری معاونت فرماندار معرفی شد.

به گزارش خوبان، از روز گذشته استارت تغییر چهار مسئولیت مهم در شهرستان سیاهکل زده شده است.

پس از روی کار آمدن حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل، گزینه ها و یا بهتر بگوییم گزینه ای با حمایت یک گروه و برخی از افراد برای تصدی گری معاونت فرماندار معرفی شد.

بیشترین دلیل فشار برای برداشته شدن محمدیان جریان فکری و خط سیاسی وی بود که البته توانست به کمک حیدری بیش از یک سال در کنار وی بماند.

این در حالی است که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید که شعارهای اعتدال گرایانه را سر می داد، گفته می شد که قرار بر این نیست تا دولت با داس خود به اصولگرایان ضربه بزند زیرا کلید دولت راحت تر آنها را از اتاق بیرون می کرد و این کلید کار خود را در استان گیلان به خوبی انجام داده است.

همچنان گزینه روی میز اصلاح طلبان سیاهکلی که در روزهای گذشته با حمایت دوست سال های گذشته خود نیز همراه شده بود؛ آمادگی نشستن بر روی صندلی معاونت فرمانداری سیاهکل را داشت.

اما قرعه به نام بخشدار ۷ ماهه مرکزی سیاهکل افتاد و نجفی استاندار گیلان پای حکم معاونت فرمانداری وی را امضاء کرد و در روزهای آینده مراسم تودیع و معارفه معاونت فرمانداری سیاهکل انجام می شود.

و اما مابقی ماجرا بماند برای بعد …..

روز شنبه مراسم تودیع و معارفه دادستان و رئیس دادگستری سیاهکل برگزار می شود.

علی حسینقلی پور که حدود چهار سال دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیاهکل بود به آستانه اشرفیه می رود و به جای وی نوری از قضات لنگرود به سیاهکل خواهد آمد.

یوسف رضایی نیز که در ۹ سال گذشته ریاست دادگستری سیاهکل را بر عهده داشت در محاکم تجدید نظر رشت کار خود را ادامه خواهد داد.

وی قبل از این رئیس حوزه قضایی کیاشهر و رئیس دادگاه آستانه اشرفیه بوده است.

پارسامنش که رئیس حوزه قضایی کیاشهر بوده و از بستگان آقای سیاسی استان گیلان می باشد نیز از روز شنبه ریاست دادگستری سیاهکل را برعهده خواهد گرفت.

همچنین روز گذشته سرهنگ مجید نیکویی جایگزین سرهنگ رمضانعلی پورقاسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل شد.

گفتنی است که انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می شود.

منبع: درسیاهکل

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads