کد خبر: 79704 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 می 2015 - 12:25

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

مرگ 4 موتورسوار در حوادث رانندگی گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ چهار موتورسیکلت‌سوار بر اثر بی‌دقتی و بی‌توجهی به قوانین در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه اکنون تمام محورهای موتور سوارمواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: ترافیک محورهای گیلان عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به خلوت بودن راه‌ها، از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مجاز رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان موضوع توجه موتورسواران به قوانین را با اهمیت دانست و افزود: گاهی موتورسواران بدون توجه به برخی آزادراه‌ها که دارای حفره‌های کوچک بین دو لاین هستند، از آزادراه عبور می‌کنند که جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: روز گذشته در آزاد راه محور امامزاده هاشم موتورسیکلت سوار میانسالی در حالی که همسرش سرنشین این موتور بود بدون توجه به رعایت تقدم از حفره کوچک این مسیر عبور و خودرویی با سرعت با او برخورد کرد که وی و همسرش جان خود را در این حادثه از دست دادند.

رستگار با تاکید بر اینکه سرعت خودروها در آزادراه زیاد است، خاطرنشان کرد: اگر فرد موتورسوار به دوربرگردان توجه می‌کرد چنین اتفاقی نمی‌افتاد اما عدم دقت به قوانین موجب شد تا هر دو نفر جان خود را از دست دهند.

وی با اشاره به اینکه خطا در رانندگی غیر قابل جبران است، متذکر شد: رانندگان باید توجه کنند که نخستین تخلف ممکن است آخرین روز زندگی آنها را رقم بزند ضمن اینکه روز گذشته دو موتورسوار دیگر نیز بر اثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه گیلان مرگ چهار موتورسوار در یک روز را آمار تکان‌دهنده خواند و خواستار رعایت مقررات رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی به ویژه توسط موتورسواران شد.

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads