کد خبر: 79641 - تاریخ: یکشنبه، 17 می 2015 - 18:59

تبدیل شدن ناهنجاری به رفتاری اجتماعی/

آغاز کشف حجاب در سواحل رودسر هم زمان با گرم شدن هوا+ عکس

یکی از مشکلات اصلی جامعه های دینی در بحث مقوله حجاب و عفاف، کم رنگ شدن مردانگی و حیا در خانواده هاست که در سایه غفلت مسئولین و متولیان عرصه فرهنگ، در تهاجمی خزنده در حال گسترش می باشد.

به گزارش خوبان، یکی از مشکلات اصلی جامعه های دینی در بحث مقوله حجاب و عفاف، کم رنگ شدن مردانگی و حیا در خانواده هاست که در سایه غفلت مسئولین و متولیان عرصه فرهنگ، در تهاجمی خزنده در حال گسترش می باشد.

در این روزها فقط کافی است که با حضور در سواحل شهرستان، نگاه کلی به وضعیت حجاب و عفاف و رفتارهای اجتماعی برخی از مسافرانی که ساحل را برای تفریح انتخاب نموده اند داشته باشیم که با کمال تاسف در اقدامی زشت در موارد متعددی شاهد کشف حجاب دختران و زنان در مقابل چشم نامحرمان در سواحل دریای خزر هستیم.

تبدیل شدن این ناهنجاری به رفتاری اجتماعی و از بین رفتن قبح کشف حجاب رفتاری است که نیازمند آسیب شناسی جدی و یافتن علاجی به غیر از برخورد صرف انضباطی را دارد.

با عرض پوزش از مخاطبین گرانقدر این تصاویر که مربوط به وضعیت پوشش بانوان در ساحل رودسر است  به ناچار فقط جهت اطلاع متولیان عرصه فرهنگ منتشر می گردد.

 

بی حجابی

 

منبع: کلاچای نیوز

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads