کد خبر: 79519 - تاریخ: شنبه، 16 می 2015 - 20:55

امام جمعه خمام:

اسلام؛ دین همه بشریت در طول تاریخ/ هدف آمریکا از نشست کمپ دیوید نجات عربستان از باتلاق یمن است

حجت الاسلام عاشوری گفت: هدف آمریکا از دعوت سران کشورهای خلیج فارس به کمپ دیوید نجات عربستان از باتلاق يمن و مشورت با نوكران منطقه ‏اى‏ خود براى مقابله با قدرت روزافزون جمهورى اسلامى و گسترش بيدارى اسلامى در منطقه و جهان است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام با اشاره به سالروز رحلت آیت الله بهجت، ایشان را عارف كامل و واصل و عبد صالح خدا خطاب کرد و گفت: ايشان از افتخارات خطّه گيلان، بلكه ايران و سراسر جهان و حجّت خدا در روي زمين براي همه انسانها بودند؛ و الگوي عبوديت و بندگي كه از قيد تعلقات دنيا آزاد بودند و با زندگي ساده و بي‌آلايش خود به اوج اعلي و ان‌شاءالله به مقام قرب خداوند رسيدند.

 

وی با بیان این که اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اثری از کشاورزی در کشور باقی نمی ماند گفت: استعمارگران در دوران ستم شاهى، كشور ما را از يک صادر كننده گندم و برنج و غلات ديگر، كم‏ كم به يك كشور وارد كننده اين اقلام تبديل‏ کردند. و اگر لطف الهى شامل نمى ‏شد و انقلاب اسلامى به پيروزى نمى‏ رسيد، امروز از كشاورزى کشور، هيچ اثري باقي نمي ماند.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به این مطلب که دین همه بشریت در طول تاریخ اسلام بوده است گفت: هر پيامبري بخشي از آن را متناسب با اوضاع و شرايط و سطح فکر و فرهنگ مردم برايشان بيان مي­ کرده است؛ تا اينکه به واسطه پيامبر آخر الزمان کامل گرديد.

 

به گفته امام جمعه خمام، خداوند با بعثت پيامبر اسلام، بزرگترين راهنمايي براي انتخابات را به مردم ارائه کرده است.

 

وی هدف آمریکا از دعوت سران کشورهای خلیج فارس به کمپ دیوید را، نجات عربستان از باتلاق يمن و مشورت با نوكران منطقه ‏اى‏ خود براى مقابله با قدرت روزافزون جمهورى اسلامى و گسترش بيدارى اسلامى در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: واقع قضيه اين است كه كمپ ديويد، كانون فتنه و اتاق جنگ عليه ملت‏ هاى مظلوم و به عبارتى، بنگاه معاملاتى شومى است كه سركوب ملت ها و گسترش آشوب و ناامنى و تروريسم و كشتارهاى وحشيانه را به‏ دنبال دارد.

 

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: حاكمان بى ‏ريشه آل سعود در عربستان و آل خليفه در بحرين و نيز ساير قدرت‏ طلبان در كشورهاى حاشيه خليج ‏فارس، بايد بدانند كه اين راهى كه انتخاب نموده‏ اند و براى حفظ امنيت تاج و تخت خويش دست به دامان شيطان بزرگ آمريكا و گرگ هاى گرسنه در كمين نشسته، به‏ ويژه اسرائيل شده‏ اند، جز كوتاه كردن فاصله خود تا پرتگاه سقوط، ثمري نخواهد داد. 

 

انتهای پیام/52


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads