کد خبر: 79148 - تاریخ: دوشنبه، 11 می 2015 - 14:47

بدهکاری به آقای "ک.م" کی تمام می‌شود؟!

ادامه روند مسئولیت های آقای مسئله دار؛ اینبار با انتصاب درمهم ترین پست مالی‌گیلان!

انگار پستهای آقای مسئله دار حالا حالاها تمام نخواهد شد و تا پایان دولت یازدهم این روند ادامه خواهد داشت، گویی مسئولین تدبیر و امید همچنان بدهکار آقای “ک . م” هستند!

به گزارش خوبان: رسانه های اصلاح طلب و اعتدالیون گیلان روز گذشته خبری را با شوق و خوشحالی بسیار منتشر و پیامک انبوه نمودند که از انتصاب شخصی بر کرسی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی گیلان حکایت داشت.

بر اساس این خبر آقای “ک . م” از فعالان جنبش سبز گیلان در انتخابات ۸۸ و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان با حکم دکتر نوبخت به یک پست و مقام کلیدی در عرصه اقتصادی و مدیریتی استان دست یافت.

 

k.m

 

وی که از آغاز ریاست دولت یازدهم در تکاپوی مسئولیت های کلان استانی برای خود بود، ابتدا یک پست مشاورتی به وی دادند و “مشاور عالی استاندار گیلان” شد؛ بعد از آن در اداره کل ارشاد گیلان پستهای متعدد “فرهنگی” گرفت و اکنون هم بزرگان دولت به این نتیجه رسیدند که برای تکمیل سوابق فرد مذکور، یک پست اقتصادی و بودجه ای هم به وی اعطا کنند!

با این اوصاف انگار پستهای آقای مسئله دار حالا حالاها تمام نخواهد شد و تا پایان دولت یازدهم این روند ادامه خواهد داشت، گویی مسئولین تدبیر و امید همچنان بدهکار آقای “ک . م” هستند!

یک سوال اساسی که در ذهن مردم شریف استان ایجاد می شود و همواره دنبال پاسخ آن می گردند، این است که تخصص اصلی آقای “ک.م” چه می باشد؟ سیاسی، فرهنگی، مدیریتی یا اقتصادی؟! خواهشا بگویید که بالاخره در کدامیک مهارت و تبحر دارد؟؟!!

لازم به ذکر است که طراحی نظام بودجه ریزی و تهیه و تدوین بوجه های سالانه، ابلاغ بودجه مصوب، تخصیص منابع، طراحی نظام هوشمند مدیریت بودجه و مالی و… از وظایف و اهداف این سازمان می باشد.

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads