کد خبر: 78851 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 می 2015 - 11:09

غلامعی حداد عادل در رشت:

شهید مطهری یک لحظه از اصلاح جامعه غافل نبود/ بایدمانع گسستگی بین نسل ها شویم/ رژیم آل سعود مسلمان کش است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شهید مطهری یک لحظه از اصلاح جامعه غافل نبود، گفت: مرگ بر آمریکا حاصل یک تجربه تاریخی است.

به گزارش خوبان، غلامعلی حداد عادل شامگاه چهارشنبه، در همایش بزرگداشت مقام استاد مطهری و هفته معلم در سالن بانک صادرات رشت، با بیان اینکه خروش ملت گیلان در ۸ دی ۸۸ از خاطر نمی رود، گفت: استاد مطهری بنده خوب خدا، مؤمن، متعهد، متدین، خداترس و اهل عبادت بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری دیندار و عاشق پیامبر (ص) و ائمه اطهار بود و اظهار کرد: مراجعه مستمر به تفسیر قرآن به ویژه تفسیر المیزان علامه طباطبائی از ویژگی های برجسته این معلم شهید بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هر عالمی نمی تواند معلم باشد، ولی ایشان هم عالم و هم معلم بود، بیان کرد: شهید مطهری هنرمندانه نکات پیچیده فلسفه اسلامی را بیان می کرد.

حداد عادل با تأکید بر اینکه استاد مطهری دائما در حال تفکر بود، افزود: ایشان یک فیلسوف و منطق دان باهنر و استدلال بود که آثارش پیچیدگی مفهومی به دلیل تسلط بر ادب فارسی نداشت و مصلح اجتماعی بود.

وی افزود: شهید مطهری یک لحظه از اصلاح جامعه غافل نبود و اصلاح حکومت را به عنوان یک انقلابی با اعتقاد به امام راحل (ره) بزرگ ترین اصلاح می دانست.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سرمایه گذاری در آموزش را نباید هزینه دانست، بیان کرد: اقتصاد دانش بنیان از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

حداد عادل با بیان اینکه روح معلمی اخلاص است، افزود: چشم و چراغ جامعه را معلمان تربیت می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نسل حافظ انقلاب را باید تربیت کرد، گفت: بایدمانع گسستگی بین نسل ها شویم.

وی با تأکید بر اینکه دولت های غربی به دروغ دم از دموکراسی می زنند، اظهار کرد: باید نسل جوان را با منطق انقلاب آشنا کرد.

حداد عادل با بیان اینکه مرگ بر آمریکا حاصل یک تجربه تاریخی است، گفت: کنگره آمریکا قانون تقسیم بندی عراق را در دستور کار دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با اشاره به تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود مسلمان کش است و مانع کمک های دارویی جمهوری اسلامی ایران به یمن شده است.

منبع: دیار باران

انتهای پیام/49


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads