کد خبر: 76962 - تاریخ: چهارشنبه، 15 آوریل 2015 - 11:19

دقایقی پیش؛

روحانی وارد گیلان شد+ برنامه ها

رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب پانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، دقایقی پیش وارد فرودگاه سردارجنگل رشت شدند.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب پانزدهمین سفر هیئت دولت از طریق فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل وارد این شهر شد و مورد استقبال آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و جمعی از مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته‌شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روحانی از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

سفر روحانی به گیلان 2 روزه است و از صبح امروز تا عصر پنجشنبه ادامه دارد، در این سفر 10 وزیر و 3 نفر از معاونان رئیس جمهور وی را همراهی می‌کنند.

استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه رشت با حضور مسئولان انجام شد و  پس از آن دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی انجام می‌شود.

رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به گیلان بعد از ظهر با علماء، ایثارگران و برگزیدگان گیلان دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

‌رئیس جمهور ‌صبح فردا از منطقه آزاد انزلی و اسکله این شهر بازدید می‌کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد, پایان‌بخش سفر 2 روزه رئیس جمهور به گیلان نشست خبری با رسانه‌های استان است.

برنامه‌های حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور در پانزدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به گیلان در 16 شهرستان این استان اعلام شده است.

‌وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنگرود، ‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های تالش و رضوانشهر، وزیر آموزش و پرورش در شهرستان آستانه‌اشرفیه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان صومعه‌سرا، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ماسال و وزیر دادگستری در شهرستان بندرانزلی حضور می‌یابند.

براساس این گزارش، ‌وزیر اطلاعات در شهرستان‌های شفت و فومن، ‌معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل، دستیار ارشد رئیس جمهور در شهرستان آستارا، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های رودسر و املش، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرستان رودبار و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در شهرستان‌های رشت و شفت حضور می‌یابد.

رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/27

 

 

 

اخبار مرتبط:

علت عدم حضور اعضای کاروان تدبیر و امید در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء چیست؟

رفع مشکل جاده خمام به خشکبیجار و خشکبیجار به امین آباد؛ مهم ترین خواسته ما از رئیس دولت

وزیر کار روحانی را در سفر به گیلان همراهی نمی کند

نباید در گیلان شاهد بیکاری باشیم/ مشکل کاشت و برداشت برنج با کنترل صادرات قابل حل است/ باید عزت و عظمت را به این سرزمین برگردانیم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads