کد خبر: 76440 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آوریل 2015 - 23:32

برای نخستین بار؛

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام به زیرگروه لیگ استان راه یافت

تیم نوجوانان شهرداری خمام، در مجموع با نتیجه 2-1 موفق به شکست تیم نیک رشت شد و توانست برای نخستین بار به زیرگروه لیگ استان راه یابد.

به گزارش خوبان: در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال لیگ زیرگروه شهرستان رشت دو تیم شهرداری خمام و نیک رشت عصر امروز در زمین ورزشی فرش گیلان به مصاف هم رفتند.

در این بازی که ساعت 15 عصر امروز برگزار شد، تیم نوجوانان شهرداری خمام با دو گل محمد قویدل ( پنالتی – دقیقه 2 ) و محمد افروز ( دقیقه 63 ) نیک رشت را شکست داد.

رمضانپور سرمربی تیم نوجوانان شهرداری خمام در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن اعلام رضایت از بازی شاگردان خود گفت: درگیری ها در طول بازی زیاد بود و داور در یک صحنه آقای طهماسبی مربی تیم ما را اخراج کرد. در حین بازی هم تماشاگران حریف که پشت دروازه ما بودند، دروازه بان ما را با سنگ می زدند.

گفتنی است؛ دیدار فینال دو تیم نوجوانان شهرداری خمام و ایران مهر رشت هفته آینده برگزار می گردد. زمین این بازی با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان شهرداری خمام، در مجموع با نتیجه 2-1 موفق به شکست تیم نیک رشت شد و توانست برای نخستین بار به زیرگروه لیگ استان راه یابد.

 

انتهای پیام/71


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads