کد خبر: 74898 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 مارس 2015 - 16:50

توصیه نوروزی مسئول آتش نشانی خمام به مسافرین/

مسافران در جنگل ها و پارک ها آتش روشن نکنند

مسئول واحد آتش نشانی در یک توصیه نوروزی به مسافرین گفت: از مسافران خواهشمندیم که از روشن نمودن آتش در جنگل ها و باغ ها خودداری کنند و اگر هم زغالی برای طبخ غذا روشن کردند، حتما آن را خاموش کنند.

به گزارش خوبان: اسماعیل نژادعلی نیا مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا امشب از آتش بازی خودداری کنند. چرا که بارها شاهد بودیم، وقتی مردم از روی آتش می پرند، لباس هایشان آتش گرفته یا به هم برخورد نموده اند.

وی از نوجوانان و جوانان خواست تا از انداختن ترقه در زیر پای مردم نیز خودداری نمایند.

علی نیا افزود: صدای ترقه برای مبتلایان به بیماری های قلبی نیز بسیار خطرناک است. زیرا این صدا ممکن است منجر به ایست قلبی و مرگ آن ها شود.

مسئول واحد آتش نشانی خمام همچنین در یک توصیه نوروزی به مسافرین گفت: از مسافران خواهشمندیم که از روشن نمودن آتش در جنگل ها و باغ ها خودداری کنند و اگر هم زغالی برای طبخ غذا روشن کردند، حتما آن را خاموش کنند.

 

روشن کردن آتش در مراتع

وی با بیان این که آتش نشانی خمام در ایام تعطیلات نورورزی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد گفت: ما در این ایام به مرخصی هم نخواهیم رفت.

مسئول واحد آتش نشانی در پایان با اشاره به آماری از حوادث سال 93 در خمام گفت: در سال 93، آمار آتش سوزی بالا بود اما در سال 92 متاسفانه شاهد تعداد بالای تلفات جانی ناشی از حوادث بودیم.

 

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads