کد خبر: 73630 - تاریخ: یکشنبه، 1 مارس 2015 - 11:17

اختصاصی خوبان خبر/

سارقین منزل در روستای ویشگاه بالامحله خشکبیجار دستگیر شدند

سارقین متجاوز به عنف در روستای ویشگاه بالامحله بخش خشکبیجار با همکاری نیروی انتظامی استان گیلان در تهران دستگیر شدند.

به گزارش خوبان: سارقین متجاوز به عنف در روستای ویشگاه بالامحله بخش خشکبیجار با همکاری نیروی انتظامی استان گیلان در تهران دستگیر شدند.

سروان علی صدیقی فرمانده نیروی انتظامی خشکبیجار با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: سارقین در بازجویی، به همکاری و دست داشتن یک خشکبیجاری در انجام ماموریت خود اقرار کردند.

وی در توضیح شرح حادثه گفت: حدود دو هفته پیش 7 سارق که اهل تهران بودند، ابتدا زنگ در خانه مورد نظر را می فشارند و پسر صاحبخانه برای باز کردن در به دم در می آید. ولی سارقین با گاز فلفل او را بیهوش کرده را گروگان می گیرند. سپس سارقین به داخل خانه آمده و با سلاح سرد همچون قمه همه اعضای خانه و میهمانان را تهدید می کنند و طلا و جواهرات صاحبخانه و خودرو سواری شان را می دزدند.

سروان صدیقی با بیان این که سارقین بین 25 تا 30 سال سن داشتند افزود:  روز گذشته متهمین برای بازسازی صحنه جرم به محل جرم برده شدند.

گفتنی است؛ خانم صاحبخانه در اثر حمله ای که به قصد دزیدن طلاهایش به او شده، دست و پایش شکسته و داخل گچ است. او همچنین از ترس دچار لکنت زبان شده است.

 

انتهای پیام/72


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads