کد خبر: 72848 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 فوریه 2015 - 23:14

رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

ایران اقدام وحشیانه علیه ۲۱ مسیحی مصری را محکوم می‌کند/حامیان تروریسم از حمایت تروریست‌ها دست بردارند

رئیس جمهور جنایت اخیر سربریدن ۲۱ شهروند مسیحی مصری در لیبی را ضدبشریت، ضداسلامی و اقدامی وحشیانه توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران این حرکت ضدبشری و وحشیانه را قاطعانه محکوم می‌کند.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر مجدد از حضور پرشور مردم در جشن بزرگداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم با همان نشاط، روحیه و ایمان به مسیری که سی و شش سال پیش برگزیدند، در صحنه حضور داشته و پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، در معرض دید جهانیان قرار دادند.

 

وی حضور پرشکوه و افتخارآفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور را گواه پیوند دائمی و ناگسستنی مردم با اسلام، انقلاب و رهبری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم نشان دادند که هیچ‌گاه از این مسیر فاصله نخواهند گرفت.

 

روحانی در ادامه جنایات اخیر تروریست‌ها در منطقه را تاسف آور خواند و اظهار داشت: متأسفانه این اقدامات به نام اسلام و مسلمانان انجام می‌شود، در حالی که اعمال تروریستی و ضد انسانی این افراد هیچ سازگاری با اسلام ندارد. اقدامات و روش‌های سبوعانه این تروریست‌ها را هیچ وجدان آگاهی تأیید نمی‌کند، بویژه آنکه با نمایش دادن تصاویر جنایات خود باعث افزایش تنفر و خشونت نیز می‌‌شوند.

 

رییس جمهور تصریح کرد: کسانی که در آغاز کار از این تروریست‌ها حمایت کرده و سرمایه در اختیار آنان قرار دادند باید در برابر ملت‌های جهان و تاریخ، در قبال عملکردشان عذرخواهی کنند و کسانی که در کمال تأسف همچنان از این عده حمایت می‌کنند، باید دست از حمایت‌های خود از این تروریست‌ها بردارند.

 

روحانی جنایت اخیر سربریدن 21 شهروند مسیحی مصری در لیبی را ضدبشریت ، ضداسلامی و اقدامی وحشیانه توصیف کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان این جنایت و همدردی با آنان گفت: جمهوری اسلامی ایران این حرکت ضدبشری و وحشیانه را قاطعانه محکوم می‌کند.

 

انتهای پیام/74


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads