کد خبر: 72205 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 فوریه 2015 - 23:14

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت رئیس شورای شهر خمام از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

اسماعیل احمدنیا گفت: با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، انزجار خود نسبت به دشمنان را نشان خواهیم داد.

به گزارش خوبان: اسماعیل احمدنیا رئیس شورای شهر خمام با صدور بیانیه ای از عموم مردم ولایتمدار خمام جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی بنابر فرموده مقام معظم رهبری درخشان ترین حادثه تاریخ عالم بعد از ظهور اسلام است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که حاصل رهبری الهی حضرت امام راحل و اتحاد مردم بود، توانست تحولی عمیق در جهان ایجاد کرده و دیدگاه اندیشمندان ، سیاستمداران و توده های مردم جهان را نسبت به نقش دین و معنویت در زندگی را تغییر دهد.

انقلاب اسلامی توانست ایران را از کشوری وابسته و عقب مانده به کشوری مستقل و صاحب موفقیت های درخشان در عرصه های سیاسی، علمی، دفاعی و فرهنگی تبدیل کند و الگویی برای احیای شعائر اسلامی، آزادی، استقلال، ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه و پیشرفت در عرصه های علمی باشد.

به همین دلیل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل از ابتدا تلاش کردند با روش های گوناگون با انقلاب اسلامی مقابله کرده و با تبلیغات وسیع افکار عمومی جهان را نسبت به این انقلاب بدبین و چهره آن را به صورتی مخدوش و واژگون ترسیم کنند.

دشمنان ایران اسلامی با وجود توطئه های گوناگون از کودتا و ایجاد جنگ های داخلی در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس، تحریم ها و استفاده ابزاری از سازمان های بین المللی، تبلیغات رسانه ای وسیع، حمایت از فتنه گران، ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی و تشکیل گروهک های تروریستی وابسته به نام اسلام تاکنون نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند و آخرین راهکار آنان، برای مقابله با انقلاب اسلامی نیز کاهش شدید قیمت نفت توسط یکی از حکومت های وابسته است که با یاری خداوند، تدبیر مسئولین نظام و ایستادگی مردم، به فرصتی برای تقویت اقتصاد مقاومتی تبدیل خواهد شد.

لذا بار دیگر در روز 22 بهمن در راهپیمایی استانی و بخشی شرکت نموده و انزجار خود را نسبت به دشمنان که همان اسرائیل و آمریکا و انگلیس هستند، نشان خواهیم داد.

 

انتهای پیام/92


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads