کد خبر: 71654 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 فوریه 2015 - 09:51

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری دو کارمند بانک در گیلان با اختلاس 3 میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی گیلان گفت: دو کارمند بانک در استان گیلان که ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اختلاس کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خوبان: سردار ابراهیم قائد رحمتی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک‌ها در شهرستان رودبارمبنی بر اینکه از حساب مشتریان بهسردار رحمتی صورت غیرمجاز  برداشت شده است، کارآگاهان آگاهی شهرستان رودبار رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با پی‌جویی‌های فنی، پلیسی و بررسی سوابق، اسناد و اوراق بانکی به دو کارمند این بانک مشکوک شده و هر دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این دو کارمند سه میلیارد و 440 میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده بودند، گفت: از مبلغ اختلاس شده، دو میلیارد و 530 میلیون ریال توسط پلیس به حساب مشتریان بازگردانده شده است.

قائدرحمتی تصریح کرد: هم اکنون این پرونده تا روشن شدن زوایای پنهان در پلیس آگاهی مفتوح است.

خودروی پژو  با 60 میلیون ریال جریمه در گیلان متوقف شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس با 60 میلیون ریال جریمه  معوقه و137 فقره تخلف توسط تیم گشت پلیس راه استان گیلان متوقف شد.

سرهنگ مهیار رستگار افزود: تیم کنترل تخلفات پاسگاه پلیس راه چابکسر در حین کنترل تخلفات در بزرگراه رودسر،  یک دستگاه سواری پژو 405 را که با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت بود، متوقف کرده و جهت اطلاع از وضعیت تخلفاتی خودرو و نمره منفی راننده از سامانه تخلفات رانندگی راهور ناجا استعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروی پژو 405 با ارتکاب به 137 فقره تخلف 60 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده داشت، افزود: برابر تبصره 1 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو تا تسویه حساب تخلفات توقیف می‌شود.

پلمپ 15واحد صنفی متخلف در شهرستان تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش استان گیلان از پلمپ 15واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس اسماعیلی  گفت: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این شهرستان پس از بازدید از 145واحد صنفی، 15واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، به 45 واحد صنفی اخطار پلمپ، به 85متصدی واحد صنفی تذکر کتبی و 15 واحد صنفی دیگر نیز به علت عدم رعایت الزامات تخلفات صنفی پلمپ شدند.

اسماعیلی در پایان با اعلام تداوم این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند و تخلفات صنفی را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads