کد خبر: 71127 - تاریخ: جمعه، 30 ژانویه 2015 - 17:15

در خطبه های نماز جمعه خمام؛

حجت الاسلام عاشوری: انقلاب اسلامی با فداکاری بهترین بندگان خدا بدست آمد

امام جمعه خمام گفت: دشمنان هر چه بيشتر با ماهيت انقلاب اسلامي ايران آشنا مي شوند، دشمني شان هم بيشتر مي شود.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام دهه فجر را یادآور بازگشت پيروزمندانه حضرت امام (ره) و آغاز حاکميت اسلام در ايران زير سايه ولايت فقيه دانست و افزود: انقلابي که با فداکاري بهترين بندگان خدا بدست آمد و براي حفظ و تداوم آن نيز فداکاري هاي زيادي انجام شد.

 

وی با بیان این که دنیای استکبار از اعتقادات و منطق قوی ما می هراسد گفت: ما داعيه اداره جهان را زير سايه حکومت عدالت گستر منجي عالم بشريت داريم. چيزي که استکبار به هيچ وجه حاضر نيست بپذيرد، او جهان را براي خودش مي خواهد، درحاليکه ما با انديشه اسلامي خودمان او را از اين مقصد باز مي داريم.

 

به گفته امام جمعه خمام دشمنان هر چه بيشتر با ماهيت انقلاب اسلامي ايران آشنا مي شوند، دشمني شان هم بيشتر مي شود.

امام جمعه خمام

 

وی علت دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را این چنین توصیف کرد: دشمنان چون مي دانند با نظام فاسدي که دارند، نمي توانند در کنار ارزش هاي اسلامي دوام بياورند، به همين جهت بيشترين دشمني را با انقلاب اسلامي ايران دارند و با کساني که بيشترين تعبد و تقيّد به ارزش هاي آن را داشته باشد. آنها از هر کسي عليه نظام اسلامي ايران باشد، حمايت مي کنند.

 

حجت الاسلام عاشوری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)، ایشان را بانويى سخنور، معلمي توانا و در زهد و تقوا برجسته دانست و اضافه کرد: امام رضا(ع) در شأن اين خواهر گرامي شان فرمودند: «هر كس حضرت معصومه‏ سلام الله عليها را در قم زيارت كند، چنان است كه مرا زيارت كرده باشد».

 

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: اگر پيام اين نامه بدرستي از سوي آنان درک شود، قطعاً تحولي عظيم در مغرب زمين اتفاق مي افتد.

 

امام جمعه خمام یادآور شد: پاسخ به برخي از سئوالاتي که مقام معظم رهبري در اين نامه مطرح کردند، مي تواند آنها را با حقيقت اسلام و تعمد سران کشورهايشان به وارونه جلوه دادن اسلام آشنا کند. بالاخره آنها بايد بفهمند که چرا حاکمانشان با وجود ادعاي آزادي بيان، به جاي پرداختن به متن واقعي اسلام، به آن حمله مي کنند؟!

 

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: مقام معظم رهبري با نشان دادن اين همه سعه‌ صدر در نامه شان، تير خلاص را بر تبليغات ضداسلامي غربيها زده و سوء نيت آنان را در معرض ديد و داوري جوانان اروپا و آمريکا قرار داده اند؛ بلکه اِن شاءَالله خداوند زمينه هدايت آنها را فراهم نمايد.

 

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads