کد خبر: 70170 - تاریخ: یکشنبه، 18 ژانویه 2015 - 18:25

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

جاده حیران آستارا در سال 1394 به گیلان باز می گردد

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از تحویل 20 کیلومتر جاده حیران آستارا، (حد فاصل تونل ونه بین تا پل آقچای) از استان اردبیل به استان گیلان در سال 1394 خبر داد.

به گزارش خوبان: شعبانعلی خاوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان و سرما قرار داریم، تحویل این قطعه از استان اردبیل به استان گیلان به سال 1394 موکول شد.

وی گفت: در خصوص تحویل گیری این 20 کیلومتر پیگیری های خوبی در سطح استان و مقام عالی استاندار و معاونین وی صورت پذیرفته است که با توجه به آخرین مکاتبات انجام شده این جابجایی در سالجاری محقق نخواهد شد.

خاوری به نامه مدیرعامل سازمان حمل و نقل و معاون وزیر در این خصوص اشاره و اضافه کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی در فصل پیش رو و ایجاد نشدن وقفه در بهره برداری از جاده مذکور، این جابجایی به سال آینده موکول شده است.

وی تأکید کرد: برای تحویل این جاده چند پیش شرط تعیین شده است که تحویل امکانات انسانی و ماشین آلات از آن جمله اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در پایان افزود: برای انجام وظایف محوله پرداختن به این مسایل از الزامات می باشد.

به گزارش ایسنا، طی هماهنگی‌ها و توافقات، 20 سال پیش میان مسئولان استان گیلان و استان تازه تأسیس اردبیل، در راستای تشکیل و تأسیس اداره‌کل راه و ترابری این استان جدید، 20 کیلومتر از جاده‌ حوزه‌ استحفاظی گیلان در حد فاصل محور مواصلاتی «آستارا – اردبیل»، از «آقچای تا حیران و ونه بین» به اداره‌کل راه و ترابری اردبیل واگذار شده بود.

انتهای پیام/91


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads