کد خبر: 69245 - تاریخ: چهارشنبه، 7 ژانویه 2015 - 11:06

فرماندار رشت عنوان کرد:

رای‌گیری دوباره برای انتخاب شهردار رشت

فرماندار رشت به اشکال در صورتجلسه شورای شهر رشت در انتخاب شهردار این شهر اشاره کرد و گفت: احتمال رای‌گیری دوباره برای انتخاب شهردار رشت وجود دارد.

به گزارش خوبان، سیدعیسی مهدوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صورتجلسه شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: دو ایراد شکلی در صورتجلسه مذکور وجود دارد.

وی به دو بند قانونی در آیین‌نامه اجرایی شوراهای شهر اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر طبق ماده 10 قانون باید در انتخاب واجدان شرایط و آیین‌نامه احراز صلاحیت افراد دقت لازم را داشته باشند.

مهدوی با بیان اینکه به روش رای‌گیری اعضای شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار ایراد گرفته شده است، تصریح کرد: ایراد مذکور طبق بند پنج ماده 11 است و صلاحیت افراد مطرح نبوده، بلکه دو ایراد شکلی است.

فرماندار رشت به رای هر عضو شورای اسلامی شهر رشت به دو کاندیدا برای تصدی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: موضوع مذکور اکثریت آرا را مخدوش می‌کند.

وی از احتمال رای‌گیری دوباره اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای انتخاب شهردار این شهر خبر داد و یادآور شد: اعضای شورای شهر رشت برای برطرف کردن ایراد صورتجلسه ارسالی به فرمانداری تشکیل جلسه می‌دهند و در مورد انتخاب شهردار تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads