کد خبر: 68487 - تاریخ: یکشنبه، 28 دسامبر 2014 - 11:45

سرمربی ملوان انزلی خبر داد:

برگزاری دو بازی دوستانه در جزیره کیش

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه توافق با ۵ بازیکن جدید برای پیوستن به تیم فوتبال ملوان صورت گرفته است، گفت: اسامی بازیکنان پس از عقد قرارداد و ثبت آن به هواداران ملوان اعلام می‌شود.

به گزارش خوبان: فیروز کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمایت‌های خوب مالک باشگاه ملوان برای آغاز نیم فصل دوم، اظهار داشت: علاوه بر مبالغ فیروز کریمیپرداخت شده تا کنون به بازیکنان ملوان تا قبل از آغاز نیم فصل دوم 10 تا 30 درصد از مبلغ قراردادها به بازیکنان ملوان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه توافق با 5 بازیکن جدید برای پیوستن به  تیم فوتبال ملوان صورت گرفته است، افزود: اسامی بازیکنان پس از عقد قرارداد و ثبت آن به هواداران ملوان و فوتبال‌دوستان اعلام می‌شود.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به آغاز اردوی 12 روزه ملوان در جزیره کیش، گفت: بازی‌های دوستانه‌ای را در تعطیلات لیگ‌برتر برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ملوان به آمادگی لازم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال ایران برسد.

کریمی با بیان اینکه بازیکنان ملوان تا کنون 30درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: برخی بازیکنان نیز تا 60درصد مبلغ قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های منسجم تیم فوتبال ملوان در کیش، گفت: دو بازی دوستانه نیز برای ملوانان در کیش هماهنگ شده که برگزار می‌شود.

ملوانان ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته به جزیره کیش رسیدند و سپس در هتل ارم کیش مستقر شدند و از امروز تمرینات خود را در این جزیره زیر نظر فیروز کریمی آغاز کرده‌اند.

 

انتهای پیام/87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads