کد خبر: 64669 - تاریخ: یکشنبه، 9 نوامبر 2014 - 13:03

در مسابقات جودو قهرمانی کشور؛

جلیل غیاثی مقام سوم را بدست آورد

جلیل غیاثی موفق شد در مسابقات قهرمانی مربیان و پیشکسوتان جودو به مقام سوم کشوری دست یابد.

به گزارش خوبان: جلیلی غیاثی مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کشور را به دست آورد.

این مسابقات که با حضور 169 شرکت کننده نهم آبان ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، نایب رئیس شورای شهر خمام و مربی جودو، توانست در وزن -81 کیلوگرم و رده سنی 35 تا 39 سال عنوان سوم مسابقات را از آن خود نماید.

لازم به ذکر است؛ پیش از این قرار بود، این مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا برگزار شود و نفرات برتر این مسابقات در این رقابت ها شرکت نمایند. اما با این حال، مسابقات جهانی قبل از برگزاری این رقابت ها برگزار شد و جلیل غیاثی نتوانست در اردوی تیم ملی حضور یابد.

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. متعجبم
     | 2014/11/21 - 13:30
    پاسخ

    این مسابقاتی که انقد دارن روش مانور تبلیغاتی میکنن.حدود ١۶٠ نفر شرکت کردن که از این بین ١٣٠ نفر حایز رتبه شدن. یعنی اصل بر رتبه آوردن بود .اگه یه حساب تقسیم ریاضی هم انجام بدیم باتوجه به اوزان مختلف و سنین مختلف تو هر قسمت ٣ الی پنج جودوکار باهم رقابت میکردن که تو بعضی از از سنین و اوزان طرف همه ی مسابقاتش رو باخته بود و حایز رتبه سوم شد .ما خیلی از جوونامون تو مسابقات ورزشی تلاش میکنن و مقامای مختلفی رو به دست میارن اما چون دستشون جایی بند نیست مشخص نمیشه کارشون.
    انشالله که همه مسوولین علی الخصوص شورای شهر محترم در پی قدردانی از این جوونای ورزشی باشن .http://irijf.ir/index.php/node/view?id=1580
    اینم لینک خبری که سند حرفامه .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads