کد خبر: 64262 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 نوامبر 2014 - 22:49

به امامت حجت الاسلام عاشوری؛

نماز باشکوه ظهر عاشورا در خمام اقامه شد/ تصاویر

حجت الاسلام عاشوری در تجمع عاشوراییان استکبار ستیز خمام گفت: دیگر در هیچ عاشورایی یزیدیان قادر نخواهد بود خبر پیروزی خود را به کاخ سبز معاویه و بنی امیه یا کاخ سفید آمریکا ببرند.

به گزارش خوبان: نماز باشکوه ظهر عاشورا همزمان با سراسر کشور به امامت حجت الاسلام عاشوری در جوار آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام برگزار شد.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام در تجمع عاشوراییان استکبار ستیز خمام با بیان این که روند شکست مسلمین به انتها رسیده است گفت: گذشت آن زمانی که یزیدیان هر جا عاشورایی به پا می شد پیروز ظاهری میدان بودند.

وی افزود: از زمانی که امام راحل نهضت اسلامی را در کشور ما پیروز کرد روند شکست یزیدیان به جریان افتاد.

امام جمعه خمام خاطرنشان کرد: اگر آمریکا در سال 1343 موفق شد به حسب ظاهر امام راحل را از کشور تبعید کند و اگر در سال 56 موفق شد دانش آموزان و دانشجویان را در دانشگاه به شهادت برساند، اما در سال 58 موفق نشد لانه جاسوسی خود را حفظ کند.

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: دیدیم که وقتی اراذل و اوباش و عوامل داخلی استکبار در روز عاشورا سال 88 خواستند برای همیشه به نهضت امام راحل بتازند و او را از صحنه خارج کنند نتوانستند.

وی با اشاره به حاکم شدن فرهنگ عاشورا در کشور ما گفت: وقتی دست نشانده و سگ زنجیری آمریکا یعنی اسرائیل جنایتکار در حملات 33 روزه به لبنان و 22 روزه به غزه می خواست محور مقاومت را بشکند موفق نشد و دیگر هرگز موفق نخواهد شد. زیرا که فرهنگ عاشورا در کشور ما حاکم شده است.

امام جمعه خمام یادآور شد: اباعبدالله به ما فرهنگی آموخته که اگر آن را زنده نگه داریم برای ابد پیروزیم. قدرتی در عاشورا نهفته است که در هیچ مکتب و مذهب و مراسمی وجود ندارد. کافی است که ما قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و آن طور که اباعبدالله علیه السلام عمل کرده عمل کنیم. یعنی خالصانه برای خدا نمازمان را اقامه کنیم و احکام دین را برپا نگه داریم.

سخنران تجمع عاشوراییان استکبار ستیز در خمام با اشاره به این نکته که دشمنان ما می خواهند ما ناله و زاری، گریه و سینه زدن، قمه زدن و بر سر کوفتن را داشته باشیم ولی حمایت از ولایت را کنار بگذاریم اظهار داشت: آن ها می خواهند که ما فراموش کنیم تنها گذاشتن ولایت یعنی چه. وقتی کوفیان اباعبدالله را تنها گذاشتند ننتیجه اش قربانی شدن اهل بیت و به اسارت رفتن ناموس اسلام بوده.

دکتر عاشوری تصریح کرد: هر زمان که زیر پرچم ولایت باشیم دشمنان ما جرات عرض اندام نخواهند داشت . اگر مقام معظم رهبری صریحا اعلام می کنند که ما در جنگ 33 روزه و 22 روزه در کنار مقاومت بودیم و من بعد هم هر زمانی و هر گروهی که بخواهد با رژیم صهیونیستی در بیفتد در کنارش خواهیم بود به پشتیبانی از حمایت همین ملت است.

اما جمعه خمام تاکید کرد: در زیرسایه ولایت قادر خواهیم بود دشمن ترین دشمنان را از بین ببریم. 

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: دیگر در هیچ عاشورایی یزیدیان قادر نخواهد بود خبر پیروزی خود را به کاخ سبز معاویه و بنی امیه یا کاخ سفید آمریکا ببرند.

 

نماز ظهر عاشورا در خمام نماز ظهر عاشورا در خمام1 نماز ظهر عاشورا در خمام2 نماز ظهر عاشورا در خمام3 نماز ظهر عاشورا در خمام4 نماز ظهر عاشورا در خمام5 نماز ظهر عاشورا در خمام6 نماز ظهر عاشورا در خمام7 نماز ظهر عاشورا در خمام8 نماز ظهر عاشورا در خمام9 نماز ظهر عاشورا در خمام10 نماز ظهر عاشورا در خمام11 نماز ظهر عاشورا در خمام12 نماز ظهر عاشورا در خمام13 نماز ظهر عاشورا در خمام14 نماز ظهر عاشورا در خمام15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads