کد خبر: 64161 - تاریخ: دوشنبه، 3 نوامبر 2014 - 18:31

دعوت مسئولین بخش خشکبیجار برای حضور گسترده مردم ولایتمدار در تجمع عاشوراییان استکبار ستیز

جمعی از مسئولین بخش خشکبیجار با صدور پیام های جداگانه، از مردم ولایت مدار برای حضور گسترده در تجمع عاشورائیان استکبار ستیز دعوت نمودند.

 به گزارش خوبان: جمعی از مسئولین بخش خشکبیجار با صدور پیام های جداگانه، از مردم ولایت مدار برای حضور گسترده در تجمع عاشورائیان استکبار ستیز دعوت نمودند.

13 آبان نماد استقامت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های مستکبرین جهان است

حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در پیامی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت:13 آبان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های مستکبرین و ظالمان جهان است که امسال این روز با ایام محرم و روز عاشورای حسینی روزی که امام حسین(ع) برای مقابله با زورگویی حاکمان، خون خود و 72 تن از یارانش را در این راه نثار کرد مقارن شده است.

وی افزود: 13 آبان ماه از چندین جهت درخششی خیره کننده دارد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم منحوس پهلوی همه حوادثی است که روح آزادگی و فریاد استکبار ستیزی امام راحل عظیم الشان و یاران و یاورانش را بر هر  صفحه از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نقش زده است.

صفری در پایان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن این مرز بوم گفت: اکنون مصمتر از گذشته آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهیم کرد و با دعوت از مردم همیشه در صحنه بخش خشکبیجار برای حضور گسترده تجمع عاشورائیان استکبارستیز دعوت می نماییم.

مردم همیشه در صحنه خشکبیجار با حضور در تجمع عاشوراییان خشم خود را به رخ استکبار می کشند

حسن عاشوریان رئیس شورای بخش خشکبیجار نیز در پیامی از مردم همیشه در صحنه خشکبیجار دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در تجمع عاشورائیان خشم خود را نسبت به یزیدیان زمان نشان دهند.

وی افزود:  بصیرت، ایثار و شهادت طلبی دانشجویان پیرو خط امام  نشآت گرفته از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) بود که موجب گشت تا هیبت کذایی استکبار جهانی، خفتگان در خواب عمیق را بیدار نمایند و امروز دنیا شاهد تحقق یافتن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیداری اسلامی است.

عاشورائیان در پایان خاطر نشان نمود: ملت ایران و مردم ولایتمدار خشکبیجار با شکوه هر چه تمام تر در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرد هم می آیند و با شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس خشم خود را به رخ استکبار می کشند.

13 آبان تجلی عملی شعار هیهات من الذله امام حسین است

سید حسین دریابکی رئیس اداره  آموزش و پرورش خشکبیجار نیز در پیامی ضمن دعوت از مردم شهید پرور بخش برای حضور حماسی در تجمع عاشورائیان استکبارستیز گفت: 13 آبان تجلی عملی شعار هیهات من الذله بزرگترین پیشوای آزادگان جهان را گرامی می داریم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. رهرو
     | 2014/11/3 - 21:20
    پاسخ

    فردا روز امتحان است و حضور پر شور در راهپیمایی مسلما درس دیگری بر یاوه گوی زمان خواهد بود .وعده ما صبح فردا در راهپیمایی 13 آبان عاشورایی بی نظیر.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads