کد خبر: 64055 - تاریخ: شنبه، 1 نوامبر 2014 - 21:45

با نفوذ موج جدید بارش زا به استان گیلان؛

کاهش شدید دما و بارش شدید باران برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه/ تاسوعا و عاشورا گیلان بارانی است

اداره کل هواشناسی استان گیلان در اطلاعیه ای در خصوص آب گرفتگی معابر و کاهش شدید دما برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشدار داد.

به گزارش خوبان، اداره کل هواشناسی استان گیلان با هشدار در خصوص آب گرفتگی معابر و کاهش شدید دما برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه اعلام کرد: نقشه های هواشناسی نشان از نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا و سرد از عصر یکشنبه به سواحل جنوبی دریای خزر دارد.

همچنین این اداره به مسافرانی که قصد سفر به استان گیلان و مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد؛ خودروهای خود را به وسایل گرم و زنجیر چرخ تجهیز کنند.

بر این اساس، با نفوذ این توده هوای سرد، شرایط برای بارندگی و کاهش دما بین 10 الی 17 درجه سلسیوس، وزش باد و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف مهیا خواهد بود.

این سازمان اعلام نمود: طی روزهای دوشنبه تا عصر چهارشنبه بارندگی از شدت بیشتری در این مناطق برخودار بوده و پیش بینی می شود بیشینه دما در مناطق جلگه ای بین 5 تا 9 درجه کاهش می یابد.

بنا به گزارش هواشناسی گیلان در این مدت دریا مواج بوده و آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی گیلان برای روز یکشنبه در گیلان، هوایی نیمه ابری تا ابری مه آلود، همراه با باران، احتمال رعد و برق و کاهش نسبی دما، روز دوشنبه ابری همراه با بارندگی، کاهش دما، وزش باد، احتمال رعد و برق در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و در برخی نواحی غربی استان احتمال مخلوط برف و باران پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/80


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads