کد خبر: 56829 - تاریخ: دوشنبه، 4 آگوست 2014 - 22:04

سردار نقدی:

رمضان خونین غزه نمایشگاه حقوق بشر آمریکا بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رمضان خونین غزه نمایشگاه رسوایی حقوق بشر آمریکا و اروپا بود و ارتش صهیونیستی در مقابل فلسطینی‌ها خوار و ذلیل شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: سردار محمدرضا نقدی در یادواره 900 شهید اصناف غذایی کشور و 200 شهید اصناف گیلان در سالن اجتماعات واحد پل تالشان رشت با اشاره به وجود 10 هزار شهید اصناف در کشور اظهار کرد: حضور اصناف در جبهه‌ها پدیده‌ای است که ریشه در ایمان، اسلام و خداخواهی دارد.

 

وی با بیان اینکه رمضان خونین غزه نمایشگاه رسوایی حقوق بشر آمریکا و اروپا بود، گفت: ارتش صهیونیستی در مقابل فلسطینی‌ها خوار و ذلیل شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کسانی که امروز می‌گویند باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم از جنایت‌های رژیم غاصب خجالت نمی‌کشند.

 

وی افزود: آنها که دوران دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند بدانند موشک‌های 9 متری به دزفول می‌زدند اما تسلیم نشدیم.

 

وی با تصریح بر اینکه کشورهای اسلامی به حرکت درآیند و جوانان فلسطینی باید مسلح شوند، یادآور شد: هر کسی که بخواهد در کنار صهیونیست‌ها بماند یقین بداند که زیر پای مسلمانان له می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اظهارات یک صهیونیستی مبنی بر اینکه صهیونیست 10 سال دیگر متلاشی می‌شود، افزود: اظهارات این صهیونیست دلداری به صهیونیست‌هاست و اما ما اعلام می‌کنیم که این رژیم زودتر از 10 سال دیگر نابود می‌شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند، متذکر شد: حامیان صهیونیست‌ها باید در خرید کالا تحریم شوند.

 

نقدی با اشاره به اینکه باید کمیته‌هایی در بازار تشکیل شود، گفت: کالای مصرفی کشورهای غربی مانند فرانسه و آلمان نباید در کشور به فروش رود و بهتر است خودمان تولید کننده باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بازار باید به خود بیاید و حرکت کند، تصریح کرد: بازار مسلمان محل فروش کالای ضد مسلمانان نیست و باید به تولید داخلی کمک شود و به دنبال صادرات کالای ایرانی باشیم و سرمایه‌های بازار به طرف تولید هدایت شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گذشتن از سود بیشتر پیام شهدا به ما است و امروز رسالت اصناف در اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید است.

 

وی افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس ما را سرزنش می‌کردند که باید کوتاه بیاییم؛ هم اکنون نامی از آنها باقی نمانده است اما شهدا عظمت آفریده‌اند و استکبار را در مقابل مرام خود به زانو درآوردند.

 

نقدی متذکر شد: آمریکای ملعون و کشورهای اروپایی و سازمان مستکبران و شورای ضد امنیت پشت صهیونیست‌ها ایستاده‌اند اما از 1.5 میلیون نفر مردم غزه ذلیلانه شکست خوردند.

 

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از حرکت‌ها، کارخانه‌ها و صنایع با قدرت پایین کار می‌کنند، یادآور شد: در داخل باید کالای ایرانی ترویج و صادر شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای چرخش و رونق تولید و قطع وابستگی به غرب است.

 

وی به تجاوز وحشیانه تکفیری‌های آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: امروز در عراق نیروی عظیم مردمی شکل گرفته است که امیدواریم با پیوند یکدیگر ریشه تکفیری‌ها کنده شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads