کد خبر: 55668 - تاریخ: یکشنبه، 20 جولای 2014 - 20:11

استاندار گیلان:

تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام گیلان‌ ۴۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه برای نگهداری سالانه ورزشگاه شهدای رشت اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال مورد نیاز است، گفت: پروژه‌های ورزشی نیمه تمام گیلان برای بهره برداری نیازمند ۱۴ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در بازدید از مجموعه ورزشی سرپوشیده شش هزار نفره شهدای این شهر، با بیان اینکه این مجموعه ورزشی پس از دو دهه انتظار مردم گیلان در شهریور سال 91 به صورت رسمی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: مشکلات تأسیساتی این مجموعه ورزشی ظرف 10 روز آینده باید برطرف و برای استفاده ورزشکاران آماده شود.

وی با بیان اینکه از این مجموعه ورزشی پس از بهره برداری استفاده نشده است، افزود: کار بزرگی از قبل انجام و این مجموعه احداث شده اما دارای مشکلاتی است که این مشکلات باید رفع شود تا اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بتوانند از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

استاندار گیلان از دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان در همین هفته خبر داد و گفت: دیدار با وزرا از جمله برنامه‌های کاری هفتگی اینجانب است و در دیدار این هفته خود با وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزش استان را بررسی می‌کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه از 41 میلیارد تومان پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان تأمین حدود 28  میلیارد تومان به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، خاطرنشان کرد: در دیدار با وزیر ورزش در زمینه تأمین این اعتبار رایزنی می‌کنم.

وی تأکید کرد: با توجه به فصل تابستان و استقبال بیشتر دانش آموزان و دانشجویان از اماکن ورزشی، انتظار داریم این مجموعه  در زمان معین به بهره‌برداری برسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای نگهداری سالانه این ورزشگاه اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال مورد نیاز است،  افزود: در تلاش هستیم تا این مبلغ از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین شود.

نجفی با بیان اینکه پروژه‌های با پیشرفت بالای 80 درصد در امسال به اتمام می‌رسد، گفت: پروژه‌هایی که از پیشرفت 50 تا 80 درصدی برخوردار است با اولویت‌بندی به بهره برداری می‌رسد.

وی درباره پروژه‌های زیر50 درصد پیشرفت فیزیکی در استان، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها پس از بررسی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهدای رشت  11 هزار و 458  مترمربع فضای روباز وهشت هزار و 304مترمربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت آن ،125میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مسعد رهنما افزود: این مجموعه دارای یک سالن چند منظوره ورزشی، دو زمین تنیس خاکی ویک زمین چمن مصنوعی فوتبال است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads