کد خبر: 51329 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 می 2014 - 23:22

در آستانه حماسه سوم خرداد؛

تجدید میثاق مسئولین بخش خمام با آرمانهای شهدا / گزارش تصویری

در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از مسئولین خمام صبح امروز با حضور در گلزار شهدای خمام، با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره این دلیرمردان را گرامی داشتند.

به گزارش خوبان: در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از مسئولین خمام صبح امروز با حضور در گلزار شهدای خمام، با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره این دلیرمردان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فتح خرمشهر اظهار نمود: فتح خرمشهر به تعبیر مقام معظم رهبری فتح ارزش ها و روز شادی بندگان خوب خداوند بود.

نشاط و شعف بی نظیر مردم پس از فتح خرمشهر

امام جمعه خمام به شادی بی اختیار مردم پس از آزادی خرمشهر اشاره نموده و گفت: همگی به خاطر داریم که در سال 61 سرتاسر میهن اسلامی سراسر شور و نشاط و شعف بود و مردم بی اختیار نقل و شیرینی پخش می کردند . و از این که عزت و افتخاری دیگر برای نظام اسلامی ایران آفریده شده شادمان بودند.

فتح خرمشهر یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی بود

وی با اشاره به آیه قرآن «و اما بنعمت ربک فحدث » گفت: نعمت خداوند را باید بیان کرد.

امام جمعه خمام فتح عظیم خرمشهر و آزادی این خطه مقاوم را یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی نامید و خاطرنشان کرد: یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر خصوصا شهدایی که با ایثارگری و فداکاری و از جان گذشتگی خود این حماسه عظیم را آفریدند و خودشان به سعادت و جاودانگی رسیدند و کاملا آمرزیده شدند و شاهد همه دوران بودند و اکنون ناظر بر اعمال ما هستند را گرامی می داریم.

شهدا زمین و زمان را طیب و پاک کردند

حجت الاسلام دکتر عاشوری تصریح نمود: شهدا تکلیفشان را انجام دادند زمین و زمان را طیب و پاک کردند و هم اکنون از کسانی که استمرار بخش راه آن ها هستند خبر می گیرند.

شهدا با خوشحالی برای استمرار نظام اسلامی دعا می کنند

امروز این شهدا شاهدند  که راهشان ادامه دارد و با خوشحالی برای استمرار این نظام اسلامی از خداوند منان مدد می خواهند.

ما دعا می کنیم در محضر این شهدای گرانقدر و در این روز فرخنده و در این ایامی که نعمت و برکت خداوند شامل حال ما شده، این نظام اسلامی را تا زمان ظهور امام زمان (عج) مستدام بدارد.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads