کد خبر: 50851 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 می 2014 - 12:39

بیانات رهبر انقلاب در همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی قرائت شد

آیت‌الله مشکینی علاوه بر جهات علمی، اخلاقی، سیاسی و تقوایی، اهل ذوق بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت بی بدیل و بی‌نظیر آیت الله مشکینی فرمودند: مرحوم آیت الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز(پنج‌شنبه) متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی که در تاریخ 28 فروردین 1391 برگزار شده بود، در همایش بزرگداشت آن عالم مجاهد که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار گردید، از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب قرائت شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری این همایش، با اشاره به شخصیت بی بدیل و بی نظیر آیت الله مشکینی خاطر نشان کردند: مرحوم آیت الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر جامعیت شخصیت آیت الله مشکینی و سوابق متمادی حضور ایشان در مبارزات انقلابی افزودند: شایسته است که از مرحوم آیت الله مشکینی تجلیل و آثار ایشان منتشر شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads