کد خبر: 50245 - تاریخ: دوشنبه، 5 می 2014 - 23:44

به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی سپاه و در کانون حق شناس؛

تجلیل از بسیجیان نمونه توسط سپاه مقداد رشت + تصاویر

آیین تجلیل از بسیجیان نمونه با حضور مسئولین سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء صبح امروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم گرامیداشت و تجلیل از اساتید، مربیان و هادیان سرگروه های صالحین، معلمین و دانش آموزان و فرهنگیان توسط سپاه ناحیه مقداد رشت و با حضور مسئولین سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

حجت الاسلام حبیبی « امام جمعه رضوانشهر» در این جلسه، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: منظور از این جهاد، جهادی است که با اخلاص و برای خدا باشد. نه جهادی که این وهابیان از خدا بی خبر، با مستمسک قرار دادن حدیثی از پیامبر (ص)، به دنبال آن هستند.

وی با اشاره به مصادیق فراوان جهاد گفت: شهید مطهری نیز، با قلم و بیان خود جهاد کرد. کسی که در کلاس نیز با بیان خود افراد را هدایت کند، سبقه جهادی دارد.

کتاب های با مضامین انحرافی در دنیای امروز ما به سرعت چاپ و پخش شده اما ماندگار نیستند. در حالی که کتب امثال شهید مطهری به گفته ی امام راحل (ره) ماندگار و صد در صد اسلامی هستند.

 

6

حجت الاسلام حبیبی علت دیگر ماندگاری آثار شهید مطهری را به روز بودن این شهید بزرگوار دانست.

امام جمعه رضوانشهر با انتقاد از اولویت نداشتن برنامه فرهنگی در صداو سیما اظهار داشت: اولویت اصلی در فرهنگ باید ترویج ارزشهای اسلامی باشد.

وی با اشاره به هجمه های فراوان علیه سپاه پاسداران گفت: سپاه در دفاع از باورها و ارزش ها همیشه پیشگام بوده است و علت شهادت امثال شهید مطهری نیز، دفاع ایشان از ارزش های اسلامی می باشد.

امام جمعه رضوانشهر تصریح کرد: در حال حاضر باید گوش به فرمان علمدار نظام اسلامی مان باشیم.

وی در پایان گفت: همچون شهید مطهری جهادی و با اخلاص کار کنیم تا ان شاالله شهدا از ما راضی باشند و قدردان ولایت و فدایی نظام اسلامی باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم به چند تن از بسیجیان فعال هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

 

1 2 3 4 5
7 8 9 10 11 12 13

 

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. خمامی
     | 2014/05/6 - 12:03
    پاسخ
    +3
    -3

    جا دارد از فرمانده مهربان و دوست داشتنی سپاه ناحیه مقداد جناب سرهنگ سیمایی تقدیر و تشکر به عمل آید ؛شخصیت و اخلاق پسندیده ایشان مایه دلگرمی همه بسیجیان منطقه بوده و امیدوارم در پناه خداوند متعال همواره سلامت و موفق باشند

  2. moja
     | 2014/05/6 - 20:21
    پاسخ
    +8
    0

    من موندم چرا هیچوقت نتونستم تو خمام بسیجیه نمونه بشم. نه موقعی که تو کنکور رتبه آوردم نه موقعی که تو مسابقات کشوری مقام آوردم در حالی که از سال 86 بسیجی فعالم و از سال 82 بسیجی عادی یعنی نصف سنم بسیجی بودم.شاید باید کارای دیگه ای میکردم
    نه که فکر کنید محتاج این تقدیر ها هستما نه. فقط موندم چطوری و بر اساس چه ملاکی افراد رو انتخاب میکنن.
    انشالله که ملاک های سلیقه ای نباشه فقط.
    التماس دعا برای دوستانی که خودشون رو بسیجی مینامند.
    امیدوارم که همه ی ما عملا پیرو فرامین امام و رهبرمون باشیم ….
    یا علی

  3. حامیان
     | 2014/05/25 - 17:33
    پاسخ

    سلام ..اینبار نمیدونم چرا برادر محمد علیدخت انتخاب نشدند فکر کنم در حق این برادر کم لطفی شده چون تا جایی که بنده اطلاع دارم ایشان در کارهای عقیدتی و سیاسی و بعنوان نماینده سه حوزه بسیج سپاه ناحیه مقداد رشت در مدیران برتر کشوری انتخاب شده بودند ولی از ایشان تقدیر نشده و همچنین بعنوان مدیر فرهنگی برتر استانی از سردار آزادی معاون فرهنگی بسیج مستضعفین کشور تقدیر بعمل اومد ولی از سوی ناحیه در این روز تقدیر نشد و افرادی از بخش خشکبیجار تقدیر شد که ماهی یکبار پاشون به حوزه خ باز نمیشود.ولی برای این برادر آرزوی موفقیت داریم.

  4. مدافعان حرم
     | 2014/06/6 - 00:54
    پاسخ

    واقعا متاسفم که پای چه کسایی واسه دریافت جایزه بعنوان بسیجی نمونه به روی سن باز میشه
    آقایان مسوول تو این زمینه یه خرده محض رضای خدا تو انتخاباتون دقت کنید
    منم با نظر حامیان موافقم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads