کد خبر: 50140 - تاریخ: یکشنبه، 4 می 2014 - 22:22

به مناسبت روز جهانی کارگر؛

تقدیر شهرداری و شورای شهر خمام از پرسنل شهرداری + تصاویر

به مناسبت روز جهانی کارگر، از جمعی از پرسنل شهرداری خمام صبح امروز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خوبان: به مناسبت روز جهانی کارگر، از جمعی از پرسنل شهرداری خمام توسط شهرداری و شورای شهر خمام در سالن کنفرانس شهرداری خمام تقدیر به عمل آمد.

 

تبریک روز کارگر به نارنجی پوشان محبوب شهر

سید مجتبی حسینی نسب، رئیس شورای شهر خمام ضمن تبریک روز کارگر به نارنجی پوشان محبوب شهر گفت: در کشورهای غربی نگاه بالا به پایین حاکم می باشد و به کارگر به عنوان وسیله ای نگاه می کنند که فقط به عنوان ابزار تولید و در جهت منافع شخصی و مادی استفاده می شود و هیچ گونه ارزشی برای آن ها قائل نیستند. اما در اسلام در خصوص منزلت کارگر احکام بسیاری وارد شده است.

دست تک تک شما را می بوسم

وی با اشاره به سخنان جلیل غیاثی در جلسه کارمندان شهرداری که گفته بود « من دست تک تک کامندان را می بوسم» گفت: می خواهم این جمله را در مورد تک تک  شما دوستان بگویم. من دست تک تک شما دوستان را می بوسم. چند شب پیش و در هوای سرد، شاهد فعالیت شما عزیزان در زیر بارش شدید باران و در نخستین ساعات بامداد (2:30 صبح) بودم.

 

2

 

از تمام درد و رنجی که می کشید باخبریم

وی با بیان این که همیشه در کنار شما هستیم گفت: ادعای کمک چندانی به شما را نداریم. هدف ما از این جلسه این بود تا به شما بگوییم که به تمام درد و رنجی که در طول روز تحمل می کنید واقف هستیم و سعی می کنیم گوشه ای از مشکلات شما را رفع نماییم.

هدف همه ما باید رضایت خداوند باشد

رئیس شورای شهر خمام با بیان این که هدف همگی ما یکی است گفت: هدف همه ما این است که شهر خمام جایگاه شایسته ای در بین شهرهای دیگر در استان گیلان و در سطح کشور پیدا کند.

حسینی نسب با بیان این که سرآخر همه انسان ها قبر و مردن است گفت: در نهایت همه انسان ها باید روزی این دنیا را ترک کنند. روزی نوبت من می رسد و یک روز هم نوبت شما می شود. همگی ما با یک چیز مشترک داخل قبر گذاشته می شویم. نمی گویند طرف وزیر یا وکیل یا کارگر خدمات شهری بوده است. مهم آن اعمالی است که انجام داده ایم. همیشه و در همه حال باید به یاد خداوند باشیم و لحظه ای از یاد خداوند خارج نشویم.

ان شا الله یک خمام همیشه پاک داشته باشیم

وی ادامه داد: امیدوارم با توکل به خدا همه ما به عنوان یک مجموعه و یک خانواده کوچک به نام شورای اسلامی و شهرداری خمام بتوانیم به جمعیت 18 هزار نفری خمام خدمات ارائه نماییم. با توکل به خداوند متعال، همه چیز حل شدنی است. ان شاالله یک خمام همیشه پاک داشته باشیم.

طرح نارنجی پوش نمونه در خمام

وی در پایان در خصوص ارائه طرحی در جلسه شورای شهر خمام با عنوان نارنجی پوش نمونه گفت: مردم ما هر ماه نارنجی پوش نمونه را انتخاب می نمایند و اطلاع رسانی در خصوص این طرح با نصب بنر انجام می شود.

حسینی نسب با اشاره به فواید اجرای طرح نارنجی پوش نمونه گفت: با انجام این طرح نه تنها روحیه شما در خدمت رسانی به مردم بالاتر می رود بلکه یک رقابت سالم ایجاد می شود.

وی با ابراز رضایت از جلسه فوق گفت: بنده افتخار می کنم که در کنار شما هستم.

نیاز همه روزه مردم به وجود شما

علیرضا پورهادی شهردار خمام با تبریک روز جهانی کارگر به اهمیت حضور کارگران در جامعه اشاره نموده و گفت: اگر بنده روزی در شهرداری نباشم ارباب رجوع می تواند روز دیگری مراجعه نماید اما اگر شما دوستان یک روز اینجا نباشید من فکر می کنم تمام مردم به شهرداری آمده و اعتراض می کنند. بنابراین ارزش کار شما فوق العاده بالا است.

وی در خصوص پیشنهاد رئیس شورای شهر خمام در خصوص طرح انتخاب نارنجی پوش نمونه اظهار داشت: ما نیز از انجام این کار استقبال می کنیم.

تشکر مردم پشت بازار از کارگر شهرداری خمام

پورهادی با اشاره به تشکر مردم پشت بازار از یکی از کارگران شهرداری خمام گفت: البته ما از همه شما تشکر می کنیم و از شما راضی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ظاهری یک کارگر نمونه گفت: یک کارگر نمونه باید وضع ظاهرش درست باشد که خوشبختانه شما وضع ظاهرتان مناسب می باشد. در صورت نیاز به لباس جدید، این لباسها در اسرع وقت تهیه خواهد شد.

شهردار خمام با اشاره به دو بحران بزرگ سال 92 به تلاش شبانه روزی کارگران اشاره نموده و اظهار داشت: در این دو بحران شما در کنار ما بودید و واقعا زحمت کشیدید. از همگی شما صمیمانه سپاسگزارم.

 

9

 

سید رضی مودب پور سخنران بعدی این جلسه  طی سخنانی اظهار داشت: بنده نیز به نوبه خود روز جهانی کارگر را خدمت همه کارگران عزیز تبریک عرض می کنم و به شما عرض خسته نباشید می گویم.

ارزش کار کارگر در قالب کلمات نمی گنجد

وی با اشاره به اهمیت حضور کارگران در جامعه گفت: اگر شما یک روز کار نکنید شهر با مشکل مواجه می شود. ارزش کار شما در قالب کلمات نمی گنجد.

من هم بیمه تکمیلی نیستم!

وی همچنین در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی کارگران گفت: بنده نیز که الان در خدمت شما هستم بیمه تکمیلی نیستم. امیدواریم با توجه به عزم دولت در حوزه بهداشت و سلامت این قبیل مشکلات به زودی مرتفع شود.

مودب پور با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند:« همه روز، روز کارگر می باشد» خاطرنشان کرد: ان شاالله شما کارگران بتوانید در این راستا آن چیزی که از شما انتظار می رود در رابطه با خود، خانواده و شهرتان را درست انجام دهید و مسئولین هم سعی کنند آرامش خاطر شما را فراهم کنند.

گفتنی است؛ در پایان با اهداء جایزه و لوح تقدیر از زحمات کارگران شهرداری خمام تقدیر شد.

 

1 3 4 5 6 7 8
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads