کد خبر: 49301 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 آوریل 2014 - 13:52

سرهنگ سیمائی:

دایر کردن دفتر اتحادیه اروپا در ایران مورد پذیرش ملت ما نیست

فرمانده سپاه مقداد رشت گفت: رفتارهای خشن و دور از عرف بين الملل از سوی آنهايی كه زياده خواه هستند و صرفاً بمنظور دخالت در امور داخلی كشورمان قصد داير كردن دفتر را داشته باشند مورد پذيرش ملت ما نخواهد بود.

به گزارش خوبان: سرهنگ غلامرضا سیمائی ، با اشاره به بیانیه جدید اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار کرد: دشمنی اروپائيان با نظام اسلامي چيز تازه ای نيست زیرا كشورهايی كه امروز ملت ايران را به عدم رعايت حقوق بشر متهم می كنند همان هايی بودند كه در دوران دفاع مقدس به رژيم صدام تجهيزات نظامی و بمب های شيميايی دادند تا عليه غير نظاميان استفاده كنند و امروز مدافع حقوق بشر شده اند.

وی توکل به خدا و امدادهای الهی و حرکت جهادی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود: ملت شريف ایران با تاسی از این مولفه ها در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد و به دشمن اجازه نخواهند داد كه با زبان زور خواسته های شيطانی خود را بر این کشور تحميل كند.

فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ايران براساس منافع ملی كشور تاكنون روابط بسيار صميمانه ای با كشورهای اسلامی و غير اسلامی داشته است افزود: هركشوری كه با نگاه احترام بدنبال روابط دوستانه با نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد يقيناً مورد استقبال نظام خواهد بود اما رفتارهای خشن و دور از عرف بين الملل از سوی آنهايی كه زياده خواه هستند و صرفاً بمنظور دخالت در امور داخلی كشورمان قصد داير كردن دفتر را داشته باشند مورد پذيرش ملت ما نخواهد بود.

سرهنگ سیمائی با اشاره به متهم کردن ایران به عدم رعایت حقوق بشر از سوی اتحادیه اروپا ادمه داد: اگر اروپائيان واقعاً راست می گويند و دنبال رعايت حقوق بشر هستند چرا در خصوص كشتار مردم مظلوم سوريه توسط تكفيري ها و دخالت بعضي از كشورهای بيگانه هيچ بيانه ای صادر نمي كنند؟.

وی با انتقاد از اینکه اتحادیه اروپا در قبال كشتار مردم مظلوم فلسطين و غزه توسط رژيم منحوس اسرائيل هيچ واكنشي نشان نمی دهد گفت: حتي در بعضي جاها با ارسال كمك مالی و تجهيزات به تروريست ها هم كمك می كنند.

فرمانده سپاه مقداد رشت اضافه کرد: سالهاست كه به بهانه اينكه ايران دنبال ساخت سلاح هسته اي است بطور ناجوانمردانه بدترين تحريم ها را به ملت ما روا داشته اند و حال اينكه تاكنون عليرغم مذاكرات متعددی كه با آنان داشتيم هيچ سندی دال بر اثبات ادعای خود نتوانستند ارائه كنند و هر بار به بهانه ای مسائلی را مطرح می كنند كه هيچ ارتباطی به موضوع هسته ای ندارد.

سرهنگ سیمائی با بیان اینکه دخالت در رفع حصر سران فتنه چه ربطی به آنها دارد افزود: آنچه كه مسلم است دشمنی آنها با اسقرار نظام اسلامی است که منافع خود را در خطر می بينند و نمی توانند بسان گذشته به كشورهای ديگر زور بگويند.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads