کد خبر: 44781 - تاریخ: دوشنبه، 10 فوریه 2014 - 11:00

توسط حوزه بسیج خواهران خمام؛

جشن انقلاب در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد/ تصاویر

جشن انقلاب صبح یک شنبه توسط حوزه بسیج خواهران خمام در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: جشن انقلاب صبح یک شنبه با حضور سرگرد یحیی پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد رشت، توسط حوزه بسیج خواهران خمام در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

حجت الاسلام کیماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت در این مراسم با بیان این که قبل از انقلاب جو خفقان و امنیتی بر کشور حاکم بود گفت: ما قبل از انقلاب امنیت نداشتیم و دین و مرجعیت و ناموس ما دست آمریکایی ها بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر که انقلاب کردیم و اکنون آقای خودمان هستیم.

حجت الاسلام کیماسی با اشاره به روی میز بودن گزینه ها از سوی آمریکا گفت: گزینه نظامی آمریکا در سال 1359 از روی میز برداشته شد و هیچ گزینه ای نیست که آمریکایی ها آن را امتحان نکرده باشند.

این مقام مسئول با بیان این که ایران قبل از انقلاب یک لقمه راحت الحلقوم برای آمریکا بود عنوان نمود: الان لقمه ایران در گلویشان گیر کرده و هر کاری می کنند پایین نمی رود. گذشت آن زمان که ایران را غارت می کردند.

حجت الاسلام کیماسی در خصوص مذاکرات ژنو اظهار داشت: ما از گفتگوهای ژنو ناراحتیم. مقام معظم رهبری فرمودند: این اتفاقات و مذاکرات را به دقت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: چیزی که به جان خریدیم را به نان نفروشیم. ان شاالله این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) شود.

حجت الاسلام کیماسی ضمن بیان این مطلب که هیچ کشوری به اندازه ایران آستانه تحمل ندارد اذعان داشت: هر کشور دیگری جای ما بود تا الان سقوط کرده بود. الحمدلله با صبر و حمایت شما مردم عزیز نظام را تا کنون به اینجا رسانده ایم. بسیاری از علمای بزرگ این وعده را داده اند که پیروزی اسلام نزدیک است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فرجام کار ما دست خداست و قیل و قال آمریکایی ها از درد و سوز است. آمریکا را قبول نداریم. شعار ما همان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. چون آن ها عوض نشده اند.

در ادامه این مراسم، گروه سرود ذوالفقار به جمع خوانی پرداخت.

سیما انصاری دوست فرمانده حوزه بسیج خواهران خمام در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را الگوی انقلاب های خاورمیانه خواند و گفت: با توجه به درپیش بودن حماسه 22 بهمن، مردم در صحنه حاضر خواهند شد و با مشت های گره کرده، انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی اعلام نموده و بار دیگر حماسه سیاسی دیگری به وجود خواهند آورند.

در خلال برنامه، مسابقه بیان خاطرات با موضوع «بهترین خاطره ای که از انقلاب دارید» برگزار شد که تعدادی از حاضرین به بیان خاطرات خود از پشت تریبون پرداختند.

در انتها نیز جوایزی به برندگان مسابقه اهدا شد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads