کد خبر: 44661 - تاریخ: شنبه، 8 فوریه 2014 - 19:12

روز گذشته؛

مسابقات فوتسال دهه فجر خمام با قهرمانی تیم شهدای فشتکه پایان یافت/ تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه فوتسال، روز گذشته در سالن سیدالشهدای خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه فوتسال، روز گذشته در سالن سیدالشهدای خمام برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور 7 تیم برگزار شد، تیم شهدای فشتکه دوم خمام مقام اول، تیم شهید شیرودی خمام مقام دوم و تیم شهید بهشتی خواچکین مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

سید حسین عظیمی مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص هدف برگزاری این دوره از مسابقات گفت: اولین دوره مسابقات جام فجر به میزبانی پایگاه شهری شهید شیرودی خمام و با شرکت پایگاه های بخش خمام، روز جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری که از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش را خواستار بودند، پایگاه شهید شیرودی تصمیم بر این گرفت تا این سخن را سرلوحه کار خود قرار داده و علاوه بر نشاط بسیجیان، انسجام و وحدت پایگاه های بخش خمام را نیز افزایش دهد.

عظیمی در خصوص تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقه گفت:  در مجموع  7 تیم در این مسابقات شرکت کردند که شامل تیم پایگاه شهید شیرودی خمام، پایگاه شهید بهشتی خواچکین، پایگاه شهدای فشتکه، پایگاه فرشتکه چوکام، پایگاه امام حسین (ع) دهنه سر شیجان و پایگاه شهید صدوقی مرزدشت می باشند.

وی در خصوص تغییر زمان برگزاری مسابقات گفت: قرار بود این مسابقات روز سه شنبه برگزار شود که به علت بارش سنگین برف و باز نبودن راه ها، لاجرم این مسابقات در روز جمعه (1392/11/18) برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال دهه فجر خمام در خصوص جوایز این مسابقه گفت: به تیم اول مبلغ 700 هزار ریال به همراه تندیس و مدال، به تیم دوم 500 هزار ریال به همراه تندیس و مدال و به تیم سوم مبلغ 350 هزار ریال به همراه تندیس و مدال اهدا شد.

عظیمی در پایان گفت: به آقای گل این مسابقات و مرد اخلاق نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

SAM_1351 SAM_1355 SAM_1356 SAM_1365 SAM_1370 SAM_1374

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads