کد خبر: 44172 - تاریخ: یکشنبه، 2 فوریه 2014 - 14:24

در خطبه های نماز جمعه؛

امام جمعه خمام: به ايستادگي 35 ساله ملت مسلمان ايران به پاي اهداف و آرمان هاي انقلاب افتخار مي کنيم

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: هرکس به سيطرة آمريکا بر جهان راضي باشد، در گناه تمام خون هايي که به توسط او و با حمايت او در سراسر دنيا ريخته مي شود، شريک است؛ و در قيامت از آنها محسوب، و در دوزخ با آنها محشور خواهدشد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام علیرضا عاشوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خمام با بیان این که اسلام تنها مکتب جهاني است که دستور به همکاري در خوبي ها مي دهد و از بدي ها باز مي دارد گفت: بر اساس قوانين بين المللي، هرکس يا هرکشوري خود را موظف مي داند که از هم پيمان خودش حمايت کند و کاري به ظالم يا مظلوم بودن او ندارد.

 

وی ادامه داد: آمريکا که برحسب ظاهر در رأس هِرم قدرتِ جهاني قرار دارد، هميشه از رژيم صهيونيستي حمايت و با ايران اسلامي دشمني مي کند! و ابداً کاري به باطل يا بر حق بودن هيچکدام ندارد. چون معيار او، همکاري در نيکي و جلوگيري از بدي نيست؛ بلکه معيارش، کسب منفعت است.

 

امام جمعه خمام با بیان این که آمریکایی ها حاضرند برای کسب منفعت خود، میلیون ها نفر را هلاک کنند اظهار داشت: با همين توجيه، صدها هزار نفر را با بمب اتمي در ژاپن کشته اند تا به ادعاي خودشان جنگ جهاني دوم را به پايان برسانند! ماداميکه دولت هاي دنيا از متجاوزان و ستمگران و تروريست ها، صرفاً به خاطر اشتراک منافع حمايت مي کنند، هرگز اوضاع جهان اصلاح نخواهدشد.

 

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: هرکس به سيطرة آمريکا بر جهان راضي باشد، در گناه تمام خون هايي که به توسط او و با حمايت او در سراسر دنيا ريخته مي شود، شريک است؛ و در قيامت از آنها محسوب، و در دوزخ با آنها محشور خواهدشد.

امام جمعه خمام

امام جمعه خمام هدف اصلی آمریکا را، نابودی ایران با اعتقادات و آرمان های اسلامی اش دانست و خاطرنشان کرد: چون اعتقادات اسلامي، نظام سلطة استکباري اش را نمي پذيرد؛ و هر دولتي که از اين اعتقادات اسلامي عدول کرده و به نظام سلطة استکباري آمريکا تکيه نمود، ساقط شده است. همچون نظام شاهنشاهي پهلوي و دولت موقت بازرگان و هم دولت بني صدرهمگي پس از چندي سقوط کردند؛ و اين درس عبرتي است براي همة سياست مداران ما تا ابد.

 

وی ضمن گرامیداشت 12 بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن، گفت: دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود پيروزمندانه حضرت امام خميني(ره)، رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران به کشور است که با استقبال تاريخي و بي نظير ملت ايران روبرو شد. ملتي که اهداف و آرمان هاي آن رهبر و مرجع عاليقدر تقليد خود را پذيرفتند و تا پايان عمرشان از ايشان حمايت کردند. و پس از ده سال حضرت امام خميني(ره) در شرايطي چشم از جهان فرو بستند که از امت خويش راضي بودند.

 

حجت الاسلام عاشوری خاطرنشان کرد: ما اينک به ايستادگي 35 سالة ملت مسلمان ايران به پاي اهداف و آرمان هاي انقلاب، افتخار مي کنيم. قطعاً وقتي که ما هم تحت رهبري نائب امام زمان(عج) به پاي اهداف و آرمان هاي انقلابمان استقامت بورزيم، آيندگان به اين مقاومت ما افتخار خواهند کرد. ولي اگر خداي ناکرده در مقابل زياده خواهي هاي مستکبرين، کوتاه بياييم چيزي جز نامِ ننگ از خود برجاي نخواهيم گذاشت.

 

خطیب نماز جمعه خمام ایران اسلامی را پیشتاز در زمینه بسیاری از فناوری های نوین دنیا دانست و اظهار داشت: امروز کشور ايران به برکت انقلاب اسلامي، در زمينة بسياري از فناوري هاي جديد، پيشتاز است و با وجود استقلالِ خود از کشورهاي پيشرفتة دنيا، به توانمندي هايي در عرصه هاي مختلف دست يافته که کشورهاي ديگر با همه وابستگي خود، از آن محرومند. مقاومت، گرچه هزينه هاي تلخي دارد ولي ميوه هايش شيرين است.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads