کد خبر: 43629 - تاریخ: شنبه، 25 ژانویه 2014 - 19:53

در بخشداری خشکبیجار؛

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در خشکبیجار برگزار شد/ تصاویر

نماینده عالی دولت در خشکبیجار: هدف از تشكيل ستاد دهه فجر اين است كه با برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي دهه فجر دستاوردهاي نظام به خوبي بيان شود.

 به گزارش خوبان: جلسه ستاد بزرگداشت دهه ي فجر خشکبیجار روز پنج شنبه و با حضور بخشدار و امام جمعه خشکبیجار در بخشداری این شهر برگزار شد.

 شاددوست بخشدار خشکبیجار ضمن گراميداشت فرارسيدن دهه فجر گفت: در اين ايام هيچ نهاد و سازماني نيست  كه اين دهه را گرامي ندارد  و به مناسبت آن برنامه هاي مختلفي در اين بخش تدارك نبيند.

بخشدار ادامه داد: در بخش خشكبيجار همواره برنامه هاي فرهنگي پيشرو است و از اين امر مستثني نيست. ما با تشکیل ستاد ویژه دهه فجر برنامه های مختلفی تدارک می بینیم  تا اين روزها هر چه باشكوه تر در اذهان تداعي شود.

نماینده عالی دولت در خشکبیجار به تشكيل كميته هاي  فرهنگي- بسيج مردمي- عشايري و روستايي- و ورزش و جوانان و مشاركتهاي مردمي تاكيد نموده و گفت: يكي از رسالت هاي ما در دهه فجر شناساندن چهره امام (ره)، رهبري و ولايت فقيه و يادآوری رشادت های شهداي انقلاب براي نسل جوان است.

وی خاطر نشان كرد: هدف از تشكيل ستاد دهه فجر اين است كه با برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي دهه فجر دستاوردهاي نظام به خوبي بيان شود.

1 2 3 4

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. حامیان
     | 2014/01/27 - 11:36
    پاسخ
    +1
    0

    سلام ممنون از اطلاع رسانی شما، امیدوارم که مسئولان بخش دست در دست هم بگذارند تا این دهه فجر هرچه با شکوهتر برگزار گردد.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads