کد خبر: 43415 - تاریخ: چهارشنبه، 22 ژانویه 2014 - 13:27

استاندار گیلان:

صداقت، شجاعت و تدبر اصول اولیه مدیریت در اسلام است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اصل اسلام بر قضاوت است گفت: صداقت، شجاعت و تدبر اصول اولیه مدیریت در اسلام است.

به گزارش خوبان: دکتر محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی گیلان که سه شنبه 1 بهمن در سالن اجتماعات سازمان بازرسی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه اصل اسلام بر قضاوت است اظهار کرد: علاوه بر نظارت، صداقت نیز در اولویت است.

وی با تاکید بر نگاه و دغدغه مشترک همه مدیران استان گفت: رفع دغدغه ها و مشکلات باید در اولویت کار همه قوا قرار گیرد.

نجفی، با اشاره به اینکه مدیرکل سابق بازرسی گیلان با تلاش و با صداقت به دنبال کار بود، افزود: تغییر و تحولات مدیریتی مورد پسند و به نفع استان و کشور است.

وی با بیان اینکه صداقت، شجاعت و تدبر اصول اولیه مدیریت در اسلام است تضریح کرد: مدیرکل جدید بازرسی نیز فردی با تدبیر، دلسوز، صادق و پاکدست است که امیدوارم مدیران استان از وجود ایشان بهره کافی را ببرند.

وی افزود: پتانسیل ها و ظرفیت های استان بسیار بالاست ولی هنوز در بخش بیکاری در رده اول کشور هستیم که باید در رفع این معضل تلاش بسیاری کنیم. اقتصاد استان نیز باید پویا شود.

وی با بیان اینکه گیلان سرزمین فرصتهاست، بیان کرد: از همه ظرفیتهای موجود در استان می توانیم در راستای توسعه استفاده کنیم.

استاندار گیلان گفت: تحقق عدالت در جامعه اسلامی، تحقق آرمانهای دینی، تامل فرایند کنترل و … از وظایفی است که بر عهده سازمان بازرسی نهاده شده که وظایفی سنگین و قابل توجه است.

همچنین سیف الله مسرور مدیرکل جدید بازرسی گیلان با بیان برنامه های خود اظهار کرد: سیاستهای کلی توسط قانون تدوین شده و ما مجریان سیاستها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: قطعا مدیران در استان افرادی قانونمدار و پاک هستند بنابراین این قول را می دهیم که همواره در کنارشان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی صرفا پرسشگر و نقاد نیست، گفت: هدف سازمان بازرسی تحقق اهداف راهبردی و کمک به دستگاهها در زمینه های مختلف است.

مسرور با تاکید بر اینکه در مجموعه سازمان بازرسی گیلان در راستای افزایش فضای معنوی تلاش خواهیم کرد خاطرنشان کرد: تمامی مدیران باید امانت دار و پاسخگوی حسن اعتماد مردم باشند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads