کد خبر: 43259 - تاریخ: یکشنبه، 19 ژانویه 2014 - 00:26

در خطبه های نماز جمعه؛

امام جمعه خشکبیجار: هر جاي اسلام فتنه اي وجود دارد تروريست ها در آنجا حضور دارند

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به هفته وحدت خاطرنشان کرد: وحدت کاستن از اعتقادات ديني نيست و اين وحدت؛ وحدت صفوف مسلمين است

به گزارش خوبان: حجت الاسلام والمسلمين مودب پور در خطبه های نماز جمعه، ضمن تبريك ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تبريك هفته وحدت برهمه ي مسلمين جهان افزود: در قران كريم خداوند تسريع فرمود كه زمين مال صالحان است و از امام صادق(ع) پرسيدند: صالحان چه كساني هستند؟ ايشان فرمودند مهدي (عج) و ياران ايشان.

 

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به هفته وحدت خاطرنشان کرد: وحدت کاستن از اعتقادات ديني نيست و اين وحدت؛ وحدت صفوف مسلمين است. دشمنان اسلام هميشه كوشيده اند از اين اختلاف سود ببرند و در بعضي كشورهاي اسلامي مثل سوريه – افغانستان- پاكستان- و عراق- این کار را کردند و اين اختلافات را بين شيعه و سني را از همان قديم طراحي كردند.

 

وی ادامه داد: اين در حالي بود كه امام خامنه اي سال گذشته فرمودند: به همديگر توهين نكنيد. به اهل سنت توهين نورزيد. از اين توهين ها فقط دشمن سود مي برد.

 

حجت الاسلام مودب پور ضمن اشاره به حضور القاعده در میان اهل سنت گفت: در ميان اهل سنت گروه هايي افراطي مثل القاعده  وجود دارد که عقایدی افراطي در رابطه با دين و اسلام دارند و همين افراطي گري ها باعث شده كه اين گروه ها بسياري از شیعیان را به شهادت برسانند و خون مسلمين بي گناه را بريزند . هر جاي اسلام فتنه اي است تروريست ها در آنجا حضور دارند. رهبر معظم انقلاب با قاطعيت فرمودند: هر كشوري كه بتواند و بخواهد در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي و آمريكا بايستد و با آن به مقابله بپردازد ما از آن ملت دفاع مي كنيم.

 

وی همچنین وحدت را مهمترين عامل پيشرفت و پيروزي در هر كشوري دانست.

 

گفتنی است؛ در بين الصلاتين به پنج نفر از کسانی كه نام آنها همنام پيامبر اكرم(ص) بود، به قيد قرعه جوايزي از سوي ستاد بزرگداشت هفته وحدت اهدا شد.

 

حاج محمود پورمند نیز در این مراسم به مولودی خوانی پرداخت.

1 2 3 4 5 6 7 8

 

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads