کد خبر: 41848 - تاریخ: جمعه، 27 دسامبر 2013 - 23:55

در نشست مشترک با اعضای شورای شهر خمام؛

حسن تامینی: همواره پیگیر شهرستان شدن خمام خواهیم بود

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه خمام با توجه به شرایط خوبی که دارد می‌تواند به شهرستان تبدیل شود، گفت: همواره پیگیر شهرستان شدن خمام خواهیم بود؛

به گزارش خوبان: حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با استقبال از برگزاری این جلسه گفت: تشکیل چنین جلساتی همواره از دغدغه های بنده بوده و خود من پیشنهاد برگزاری این جلسه را با حضور هر سه نماینده دادم.

تامینی ادامه داد: از عملکرد بخشدار محترم که جایشان در اینجا خالی است تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: حضور سه نماینده برای اولین بار در شورای شهر خمام قطعا زمینه‌ساز تعاملات خوب مجموعه شورای این شهر با نمایندگان شهرستان رشت خواهد بود چراکه اگر همه باهم به جنگ مشکلات برویم موفق‌تر خواهیم بود.

حسن تامینی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کشور پس از روی کارآمدن دولت یازدهم گفت: فضای کار تغییر کرده و تغییرات جدیدی ایجاد شده است. می توانیم تاثیرات کشوری را بیشتر شاهد باشیم. شرایط مجمع نمایندگان هم شرایط خوبی است و کارهایی که قبلاً نمی شد انجام گرفت مانند بحث راه آهن یا سد، هم اکنون این کارها بهتر انجام می شود.

DSCF9383

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه خمام با توجه به شرایط خوبی که دارد می‌تواند به شهرستان تبدیل شود، گفت: همواره پیگیر شهرستان شدن خمام خواهیم بود؛ ما سه نماینده چندین بار امضا داده ایم. البته در جاهای دیگر مانند خشکبیجار و لشت نشاء، سنگر و کوچصفهان نیز برای شهرستان شدن خود تلاش می کنند. اما شرایط خمام به جهات مختلف فرق می کند.

تامینی در ادامه گفت: با توجه به شرایط خمام امکان ساخت بیمارستان وجود دارد که نیازمند جذب سرمایه‌گذار است؛ لذا باید تقسیم کاری صورت گیرد تا امور فراموش نشود و بتوانیم به اجرایی شدن امور کمک کنیم.

وی در پایان پیشنهاد داد با توجه به این که ما مشکلات خمام را می دانیم، آن ها را اولویت بندی کنیم. برخی کارها مثل تهیه ست آتش نشانی در کوتاه مدت انجام می شود. اما یک سری کارها در میان مدت و بخش دیگری در بلند مدت انجام می شود. این طور نباشد که یک جلسه برگزار کنیم و صرفاً آن را رسانه ای کنیم. این هنر شماست که بتوانید آن ها را اولویت بندی نمایید.

اخبار مرتبط:

جلسه شورای اسلامی شهر خمام با نمایندگان شهرستان رشت/ گزارش تصویری

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads