کد خبر: 39352 - تاریخ: یکشنبه، 24 نوامبر 2013 - 14:28

سرهنگ سیمائی در نماز جمعه خشکبیجار؛

افتخار ما این است که بسیجی هستیم

سرهنگ سیمائی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان بسیج گفت: بسيج در دفاع مقدس صداقت خود را نشان داده و اين يك افتخار بزرگ براي بسيجيان بحساب مي آيد.

به گزارش خوبان، سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته خشکبیجار با تبريك هفته بسیج به بسیجیان حاضرگفت: افتخار ما اين است که بسيجي هستيم و مقتداي ما ابا عبدالله الحسين الگوي گذشت و فداكاريست كه همه ي هستي خود را فداي اسلام كرد و امروز، اثري از آن كساني كه دربرابر امام حسين (ع) قرار گرفتند باقي نماند و جزء لعن و نفرين بر آنها نيست.

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود 1400 سال باز هم ياد امام حسين(ع) و ياد شهداي كربلا زنده است. حضرت اباعبدالله الگوي بسيار خوبي است كه در صحنه انقلاب اسلامي خود را نشان داد.

سرهنگ سیمائی

سرهنگ سیمائی يكي از وي‍ژگي هاي بسيج  را کار کردن با اخلاص دانست و افزود: امروز در همه ي اقشار حضور بسيج و آثار و برکات آن را می بینیم.

فرمانده سپاه مقداد رشت خاطرنشان کرد: اگر تفكر بسيجي در جامعه حاكم باشد، آن جامعه روبه رشد و پيشرفت قرار مي گيرد.

وی اخلاص بسیج و کارکردن بسیجی برای خدا را یکی از عوامل موفقیت در دفاع مقدس برشمرد.

سرهنگ سیمائی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان بسیج گفت: بسيج در دفاع مقدس صداقت خود را نشان داد و اين يك افتخار بزرگ براي بسيجيان بحساب مي آيد. بسيج با بصيرت است چرا که هرجا نياز باشد با قاطعيت وارد عمل شده و آگاهانه عمل مي كند و مانند عمار همراه ولايت است و هرجا كه لازم باشد مقابل دشمن مي ايستد.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبري خطاب به بسیجیان گفت: روحيات بسيج گونه باعث شده كه مردم با بسيج رفتار مناسب داشته باشد. نمونه اش را در مساجد مي بينيم كه هرجا مسجدي وجود داشته باشد در كنارش پايگاه مقاومت بسيج وجود دارد و اين تعامل بخاطر رفتار درست و صبر و ايثار بسیجی است. جوانان امروز ما نياز به دين، عفت، اخلاق و ورزش دارند که بسیج در این زمینه هم پیش قدم خواهد شد.

سرهنگ سیمائی در ادامه به مذاكرات گروه 5+1 با ايران اشاره نموده و افزود: ايران از موضع غني سازي انر‍ژي  صلح آميز هسته اي خود عقب نشيني نمي كند. دولت آمريكا قابل اعتماد نيست تا بتوان با آن ارتباط برقرار نمود كه نمونه اش را در شنود تماسهاي تلفني متحدانش از جمله تماس های رياست جمهوري آلمان و فرانسه می بینیم. آمریکایی ها تنها برای منافع خودشان عمل مي كنند و خط قرمزشان رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: بسيج بدنبال اين است كه خودسازی را ابتدا از خود شروع کند و براي اين كار حلقات صالحين را در پايگاه هاي مقاومت، مدارس و همه ي جاهايي كه بسيج در آن رشد و تعالي مي کند، برقرار نموده است. كار بسيج، ایستادن در مقابل انحرافات است.

سرهنگ سیمائی در پایان گفت: جامعه ما به سمت منویات مقام معظم رهبري که تشكيل تمدن اسلامي و قدم برداشتن تا رسیدن به حكومت صاحب زمان (عج) است پیش می رود و ان شا الله همه ما لياقت قرار گرفتن در کنار یاران و اصحاب امام زمان (عج) و همراهی با ایشان را داشته باشیم.

 

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. صالحین
     | 2013/11/25 - 18:00
    پاسخ
    +1
    0

    سلام .بنده هفته بسیج را به همه ی بسیجیان تبزیک عرض می نمایم و از سرهنگ سیمایی بابت سخنرانی دلنشین شان تشکر می کنم ولی ای کاش از عملکرد برادران بسیجی در خشکبیجار نیز این عزیز بزرگوار بیان می نمودند که در صحبت هایشان عنوان نشد ولی به هر حال بنا بر فرمایشات حضرت آقا بسیج با روحیات اخلاص گونه پا به عرصه این نظام گذاشته است.التماس دعا

  2. عطایی
     | 2013/11/28 - 13:23
    پاسخ

    سلام تی جان قربان از قم شمی بیان بخواندیم و استفاده بوکودیم انشالله همیشه سرباز ولایت باقی بمایند

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads