کد خبر: 39252 - تاریخ: جمعه، 22 نوامبر 2013 - 17:55

حجت الاسلام کیماسی در نماز جمعه خمام؛

مردم ما انقلاب را دوست دارند و نمی خواهند طاغوت برگردد/ هر کشوری این قدر تحریم می شد تا کنون ورشکست شده بود

حجت الاسلام کیماسی در بخشی از سخنانش گفت: وقتی با خدا باشیم تحمل همه چیز امکان پذیر است. تحمل تحریم نیز وقتی با خدا باشیم زیباتر می شود.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام کیماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد سخنران نماز جمعه این هفته خمام، با اشاره به ایام محرم گفت: این روزها روزهای غمناکی برای اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: بسیجی کسی نیست که فقط کارت بسیجی دارد بلکه همه ی آنهایی که در خدمت ولایت و نظام هستند بسیجی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: مملکت ما هیچ گاه به اندازه امروز پرقدرت نبوده است. حتی از زمان داریوش و کوروش. چرا که آن ها با این همه اقتدارشان از اسکندر شکست خوردند .

حجت الاسلام کیماسی بسیج را بیم آفرین برای دشمنان و امیدآفرین برای دوستان دانست.

این مقام مسئول با اشاره به سخنی از گوته دانشمند آلمانی گفت: اگر همسر، فرزند، خانه و … خود را از دست بدهی مهم نیست، اما اگر عزت خود را از دست بدهی گویی هیچ چیزی نداری.

911

حجت الاسلام کیماسی خاطرنشان کرد: اگر همه ی دنیا عزت نداشته باشند ما باید داشته باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد با اشاره به تحریم های اخیر گفت: فقط 22 میلیارد یورو از پول ما در بانک های چین بلوکه شده است و بانک مرکزی ما تحریم است. هر کشوری این قدر تحریم می شد تا الان ورشکست شده بود اما ایران هنوز سرپاست که این جز با یاری اهل بیت و امام زمان (عج) امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام کیماسی خاطرنشان کرد: وقتی با خدا باشیم تحمل همه چیز امکان پذیر است. تحمل تحریم نیز وقتی با خدا باشیم زیباتر می شود.

این مقام مسئول شکل گیری بسیج به دستور امام را یک ایده ی بسیار خوب دانست و ادامه داد: حضرت امام (ره) از تمامی اقشار، افراد را انتخاب نمود و پرچم انقلاب را به دست این افراد داد.

وی با اشاره به حماسه سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، تاکید نمود: فقط ناوشکن پیکان ما نصف نیروی دریایی عراق را نابود کرد . خدا شهدای این ناوشکن را رحمت فرماید.

حجت الاسلام کیماسی با اشاره به وقایع اخیر مصر گفت: خاک بر سر مصر که دستی که ایران به سویش دراز کرد را رد کرده و به سوی وهابیت و عربستان رفت. اگر مرسی حرف انقلاب و رهبر ما را گوش می داد و بسیج تشکیل می داد هیچ وقت به دست سیسی ها نمی افتاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب شان را دوست دارند و نمی خواهند طاغوت برگردد. اما می خواهیم بگوییم اگر چیزی نیست برای هیچ کس نباشد و اگر هست برای همه باشد. ما سختی ها را با هم تحمل می کنیم.

وی یادآور شد: تحریم ها را آمریکایی ها گذاشتند ولی 60 درصد آن توسط مردم اجرا شد. در روزگاری که برخی داروها کمیاب شده است فقط 100 تن دارو در تهران احتکار می شود و خدا لعنت کند کسی را که به این پرچم، نظام و انقلاب بخواهد ضربه بزند. ما ثروتمندیم و همه چیز داریم اما دزد، دغل و نامرد هم هست.

حجت الاسلام کیماسی در پایان گفت: دنیا پر از شمر است، حسین کجاست؟ دنیا پر از ناکثین و مارقین و قاسطین است، علی کجاست؟

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads