کد خبر: 39146 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 نوامبر 2013 - 14:39

بر اساس آخرین شنیده ها:

زنگ تغییر مدیران ادارات گیلان نواخته شد +عکس

بر اساس شنیده ها بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امیدو تکمیل شدن هیات وزیران گمانه زنی برای مدیران استانی آغاز شده است و بنظر می رسد اولین تغییر در هفته های آتی از استانداری گیلان آغاز شود.

به گزارش خوبان، بر اساس شنیده ها بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تکمیل شدن هیات وزیران  گمانه زنی برای مدیران استانی آغاز شده است و بنظر می رسد اولین تغییر در هفته های آتی از استانداری گیلان آغاز شود.

استانداری گیلان

به گزارش دیار میرزا و به نقل از منابع آگاه از استانداری گیلان مدیر کل  سابق کتابخانه های عمومی  گیلان به سمت معاونت سیاسی و امنیتی استاندار گیلان منصوب
میشود.براساس این گزارش محمد احمدی پور که سابقه فرمانداری  بیش از سه شهرستان در استان گیلان و پاسداری  را در کارنامه خود  دارد تا هفته های آتی سکان معاونت سیاسی را برعهده میگیرد و جایگزین محمد اکبرزاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان خواهد شد.

محمد احمدی پور

شنیده شده است نوک پیکان تغییرات در این روزهای اب گرفتگی شهر رشت به سمت  مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب گیلان می باشد و حمید روشن روان جای خود را به مهندس محمد اکبرزاده معاون سابق عمرانی استانداری و معاونی فعلی سیاسی و امنیتی استانداری گیلان خواهد داد.

محمد اکبر زاده

 

به گزارش دیارمیرزا تغییر بعدی متعلق به مدیریت ارشد فرمانداری رشت می باشد اما شنیده ها حاکی از آن دارد علی رغم گمانه زنی های سایت های خبری برای جانشین آقای فرماندار اما  جایگزین  آقای عظمتی کسی نیست جز آقای پوراوزان فرماندار سابق شهرستان رشت نکته جالب این است که عظمتی چند سال پیش این سمت را از پوراوزان تحویل گرفته بود و شنیده ها حاکی از آن است که وی باید این سمت را دوباره به او تحویل دهد.

پوراوزان

شنیده شده است بزودی موج تغییرات به بزرگترین و پرجمعیت ترین اداره کل گیلان خواهد رسید و شنیده شده است مهندس ایوب نجف زاده از مدیرکلی آموزش و پرورش  گیلان خداحافظی می کند و آقای حاجتی یکی از مدیران باسابقه آموزش و پرورش گیلان جایگزین ایشان خواهد شد .

آموزش و پرورش

به گزارش دیارمیرزا آخرین شنیده ها حکایت از این دارد که با توجه به بازنشستگی حاج آقا اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بزودی یکی از معاونین ایشان جایگزین وی خواهد شد تا لحظه ارسال این گزارش هنوز اطلاع دقیقی از گزینه جایگزین آقای اسماعیلی بدست نیامد اما شنیده ها حکایت از این دارد که جانشین ایشان حتما گزینه بومی و بر اساس مستندات یکی از معاونین فعلی بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان خواهد بود.

bonyad

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads