کد خبر: 38104 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 اکتبر 2013 - 12:33

تامینی خبر داد:

ایجاد شهرک صنعتی در لشت نشاء

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر ایجاد شهرک صنعتی در لشت نشاء گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جامعه دغدغه های تمامی مسئولان میباشد و با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی می‌توان اشتغال قابل قبولی را در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش خوبان، حسن تامینی عصر چهارشنبه در جمع مردم شهرستان رشت افزود: بخش سلامت در قالب سیستم ارجاع و بیمه‌ای باید در جامعه رایگان تعریف شود که خوشبختانه این شرایط در حال مهیا شدن است.

وی همچنین با بیان اینکه تمام افراد در مقابل بروز بیماری ها، آسیب ها و مخاطرات به حمایت و امنیت نیاز دارند، اظهارداشت: ارتقای کیفیت خدمات بهداشت و سلامت هدف اساسی بخش سلامت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت هزینه های گزاف از بیماران در مقابل خدمات درمانی از چالش های موجود در بخش سلامت محسوب می‌شود.

وی در ادامه از ایجاد شهرک صنعتی در لشت نشاء خبر داد و افزود: این شهرک‌ها نقش مهمی در رونق اقتصادی و توسعه اشتغال دارند.

تامینی ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جامعه را از دغدغه های تمامی مسئولان دانست و اظهارداشت: با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی می‌توان اشتغال قابل قبولی در جامعه ایجاد کرد.

وی همچنین بر ضرورت توسعه مناطق روستایی شهرستان رشت تاکید کرد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی می توان خدمات مناسبی به مردم ارائه و ضریب رضایتمندی را در جامعه ارتقا داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مقوله آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در مناطق روستایی این شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: روستاهای که در حاشیه دریای خزر قرار دارند معمولا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads